تاریخ انتشار: 1396/08/07 19:34
کد خبر: 176002

خبری بد هواداران استقلال/ستاره آبی ها از دست رفت!

بهنام برزای مسیر پرفراز و نشیبی را در یکی، دو فصل اخیر داشته است. بازیکنی که رویای اروپا داشت و به زور منصوریان در استقلال ماندنی شد.
خبری بد هواداران استقلال/ستاره آبی ها از دست رفت!

برزای در ابتدای فصل قرار بود مهدوی‌کیای جدید فوتبال باشد اما در نهایت فقط مازاد جدید آبی‌ها شد. بعد از جدایی او از آبی‌ها، باز هم داستان‌های متفاوتی مطرح شد. از پیشنهادهای مختلف اروپایی که به حضور در نفت تهران و سایپا رسید و در نهایت به خانه‌نشینی ختم شد. روزهای خانه‌نشینی با تغییر و تحولات کادرفنی استقلال جذاب‌تر شد. بحث حضور به جای جباری و برگشت به تمرینات استقلال نشان از این داشت که پایان مسیر مارکوپولوی جوان همان بازگشت به استقلال است. باز هم پایانی در کار نبود تا این که آخرین خبر او از آبادان آمده است. خبری که فراز کمالوند هم آن را تایید می‌کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در این مورد به سایت نود گفت: «من صحبت‌هایی با برزای انجام داده‌ام و توافقات اولیه انجام شده است. توافقات نهایی تا یکی، دو روز آینده انجام خواهد شد و اگر مشکلی نباشد برزای به آبادان خواهد آمد. من خودم با او صحبت کرده‌ام و شرایط بدنی و اوضاع خوبی دارد و انشاالله که که حضور او یک کمک دوجانبه خواهد بود و هم او به تیم ما کمک می‌کند و هم ما به او کمک می‌کنیم.»

در مورد برزای پیش از این ثابت شده که نمی‌شود از قطعی شدن کارش مطمئن بود حتی اگر سرمربی تیمش آن را تایید کند. آبادان مقصد نهایی ستاره بلندپرواز آبی‌ها خواهد بود یا باز هم خبر و شایعه جدید در راه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x8p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار عجیب استقلالی ها با برزای؛ بهنام به آبادان می رود