تاریخ انتشار: 1396/07/17 14:53
کد خبر: 179098

آقای جباری؛ این رابطه از همان اول سرد بود

آقای جباری؛ این رابطه از همان اول سرد بود

با بازگشت مهدی رحمتی به استقلال، حالا فقط مجتبی جباری بیرون مانده است؛ ستاره کارکشته‌ای که همین چندماه پیش روی قلمدوش هواداران به خانه‌اش برگشت اما فعلا در «خانه»اش استراحت می‌کند! در حال حاضر جباری از بی‌احترامی باشگاه استقلال به خودش سخت شاکی است و به همین مناسبت گاه و بیگاه علیه مدیران باشگاه مصاحبه می‌کند. هدف اصلی حملات مجتبی هم شخص رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال است. شماره‌هشت شاکی به‌تازگی در مصاحبه‌ای ادعا کرده افتخاری حسرت عکس انداختن با او را داشته ولی حالا طور دیگری رفتار می‌کند؛ اما آیا واقعا چنین مساله‌ای صحت دارد؟

مروری بر برخی مصاحبه‌های ابتدای فصل به وضوح نشان می‌دهد مدیرعامل استقلال از اول هم چندان تمایلی به جذب جباری نداشت. در حقیقت هر چقدر که منصوریان در آن مقطع به تعریف و تمجید از جباری می‌پرداخت، ادبیات آقای مدیرعامل سرد و مشروط بود. افتخاری در آن مقطع بیشترین پیله را به وضعیت سلامتی جباری کرد. او بارها مدعی شد قرارداد مجتبی فقط در صورت اخذ تایید پزشکی رسمیت پیدا خواهد کرد. مدیرعامل آبی‌ها حتی پا را از این هم فراتر گذاشت و گفت با جباری طوری قرارداد بسته خواهد شد که او بازی به بازی پول بگیرد و به این ترتیب استقلال متضرر نشود!

چنانکه می‌بینید این ادبیات و این قسم مصاحبه‌ها، چندان رنگ‌وبویی از اشتیاق آنچنانی افتخاری برای همکاری با جباری ندارد؛ چه اینکه حتی پیش از حضور ناگهانی مجتبی در استقلال هم مدیرعامل باشگاه به دفعات جذب او را تکذیب کرده بود. با این وجود نمی‌توان ادعاهای اخیر هافبک پابه‌سن‌گذاشته آبی‌ها را مبنی بر تغییر رفتار افتخاری پذیرفت؛ حتی اگر او در روز عقد قرارداد برای عکس انداختن کنار جباری مشتاق بوده باشد. واقعیت آن است که مهم‌ترین حامی جباری، علیرضا منصوریان بود که امروز جایی در استقلال ندارد و همین مساله احتمال بازگشت او به این تیم را کاهش می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xee6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش علیمنصور به ماجرای کاپیتان های استقلال