تاریخ انتشار: 1396/07/19 17:08
کد خبر: 178726

خبرهای ضد و نقیض از اولتیماتوم به میثاقیان

مدیر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تاکید کرد که میثاقیان تا پایان فصل سرمربی این تیم خواهد بود.
خبرهای ضد و نقیض از  اولتیماتوم به میثاقیان

آرمین رهبر در خصوص بازی روز جمعه این تیم با سپاهان اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که هرچند از شرایط ایده‌آلش دور است اما برای ما بازی با این تیم سخت خواهد بود. نقاط ضعف و قوت سپاهان را می‌شناسیم و امیدواریم در ادامه روند نتیجه‌گیری‌مان در بازی‌های خارج از خانه, در این بازی‌هم دست پر برگردیم.

وی ادامه داد: بچه‌های تیم ما یکدل شدند تا در هر بازی از لیگ نتیجه بگیریم و برای نتیجه گرفتن به اصفهان می‌رویم. امیدوارم در بازی بعد از آن مقابل صنعت نفت هم پیروز شویم و به طلسم نبردن‌مان در خانه پایان دهیم.

رهبر درخصوص غایبان سیاه‌جامگان مقابل  سپاهان عنوان کرد: مصدومی نداریم اما حسین بادامکی و روح‌الله سیف‌الهی که جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذارمان هستند, را به دلیل اخراج در بازی هفته گذشته در اختیار نداریم.

مدیر فنی تیم سیاه‌جامگان مشهد درخصوص حرف و حدیث‌ها مبنی بر داده شدن اولتیماتوم به اکبر میثاقیان در صورت عدم نتیجه‌گیری این تیم مقابل سپاهان تاکید کرد: اصلاً چنین  مسئله‌ای در باشگاه نبوده و اتفاقاً تاکید عباسی (مالک باشگاه) این است که میثاقیان تا پایان فصل تحت هر شرایطی سرمربی ما ‌خواهد بود. تیم ما یک تیم جوان است و در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی را خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xege

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبت های اکبر میثاقیان پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز