تاریخ انتشار: 1396/09/22 20:09
معوقه از هفته هفتم؛
کد خبر: 169502

پیش بازی ملوان-مس رفسنجان؛ کدام تیم به رکورد ویژه می‌رسد!

هفدهمین دیدار تیم ملوان بندرانزلی ، با میزبانی این تیم برابر مس رفسنجان در ورزشگاه تختی بندرانزلی معوقه از هفته هفتم لیگ آزادگان برگزار خواهد شد.
پیش بازی ملوان-مس رفسنجان؛ کدام تیم به رکورد ویژه می‌رسد!

 از سری مسابقات لیگ آزادگان فوتبال ایران عصر روز( پنج شنبه 23 آذر ) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان پیگیری خواهد شد.

آخرین تقابل:

در دیدار رفت سال گذشته دو تیم در رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافتند و در دیدار برگشت که بازی بسیار جذابی بود اول مس رفسنجان توسط امیر حسین یحیی زاده به گل رسید و بعد ملوان توسط شاهین ثاقبی بازی را به تساوی کشاند و در اواخر زمان های قانونی این دیدار صائب محبی گل پیروزی ملوان را به ثمر رساند گل دقایق پایانی صائب محبی شیرینی آن پیروزی را برای ملوانان دو چندان کرده بود.

چهار بازی آخر:

ملوان در چهار بازی قبلی خود در لیگ آزادگان دو برد و دو تساوی به دست آورده است و در این چهار بازی چهار گل زده و سه گل خورده و 8 امتیاز کسب کرده است و در مقابل مس رفسنجان در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر یک برد یک شکست و دوتساوی بدست آورده است و در این چهار بازی آخر خود سه گل خورده و چهار گل زده و پنج امتیاز بدست آورده است.

سابقه دیدارها:

این دو تیم دو بار در فصل گذشته مقابل هم صف آرایی کردند که ملوان یک تساوی و یک پیروزی را در این دیدارها بدست آورده است.

تیم ملوان در شانزده بازی گذشته خود نوزده گل به ثمر رسانده است و در این شانزده بازی پانزده گل هم دریافت کرده است در مقابل در این شش بازی تیم مس رفسنجان پانزده گل به ثمر رسانده است وشانزده گل هم دریافت کرده است ملوان در شانزده بازی گذشته بیست و پنج امتیاز بدست اورده و در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است و تیم مس رفسنجان در شانزده بازی گذشته نوزده امتیاز بدست آورده و در جایگاه دوازدهم لیگ ازادگان قرار دارد.

ملوان با کسب سه امتیاز این دیدار در پایان نیم فصل جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار میگیرد و با این سه امتیاز (سه پله) می تواند صعود کند. 

 

دیدار ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان راس ساعت 14:00روز پنج شنبه 23 آذر در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد و این دیدار پخش زنده تلویزیونی ندارد و از طریق لایو استوری سایت رسمی باشگاه ملوان بندر انزلی پخش زنده خواهد شد.

دمای هوای شهر بندر انزلی در هنگام برگزاری این دیدار 13 درجه و میزان رطوبت 72 درصد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xggv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه نیم فصل اعلام شد؛ خبری از بازی ملوان-مس رفسنجان نیست!
اختصاصی| وقتی که سازمان لیگ بیخیالِ بیخیال است؛

لیست 19 نفره مس رفسنجان مقابل ملوان اعلام شد
سامره با سه غائب به انزلی رسید؛