تاریخ انتشار: 1398/10/17 18:22
کد خبر: 75450

فریبا: بازیکنان استقلال حق دارند؛ هواداران صبور باشند/ اراده جمع کردن کار را در خلیل‌زاده دیدم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هواداران باید صبور باشند گفت: در مقطع فعلی، گزینه خارجی نمی‌توانست به استقلال کمک کند و مجیدی گزینه مناسبی بود.
 فریبا: بازیکنان استقلال حق دارند؛ هواداران صبور باشند/ اراده جمع کردن کار را در خلیل‌زاده دیدم

بهتاش فریبا درباره حضورش در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال کمتر از 10 روز دیگر در لیگ بازی دارد و  تمرینات باید شروع می‌شد. با توجه به اینکه مدیریت و سرمربی تغییر کرده‌اند، جمع و جور کردن کار، آسان نبود.باید تمرینات شروع می‌شد تا اشکالات برطرف شود.

وی افزود: روز گذشته با من تماس گرفتند و دعوت کردند به تمرین بروم. خودم هم دوست داشتم در مراسم فرهاد مجیدی و شروع تمرینات شرکت کنم. متأسفانه به دلیل جلسه‌ای که داشتم، به شروع تمرین نرسیدم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتصاب برخی بازیکنان به دلیل دریافت نشدن مطالبات‌شان گفت: نمی‌دانم اسمش را باید اعتصاب گذاشت یا نه، اما بازیکنان حق داشتند و پول‌شان را می‌خواستند. مدیران استقلال گفتند مشکلات بانکی بوجود آمده و ظاهرا این مسئله حل شده است.

فریبا در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: مجیدی جزو بدنه باشگاه است، همینطور مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور و ستار همدانی. استراماچونی بی‌معرفتی کرد و نباید می‌رفت. اگر حداقل تا نیم فصل می‌ماند، 5 امتیاز استقلال از دست نمی‌رفت. وقتی مشخص شد که استراماچونی نمی‌آید، استقلال نباید بلاتکلیف می‌ماند و باید دنبال گزینه مربیگری می‌رفت.

وی ادامه داد: در مقطع فعلی، گزینه خارجی نمی‌توانست به استقلال کمک کند، چون تا می‌خواست سلام و علیک کند و فوتبال ایران بشناسد، فصل تمام می‌شد و استقلال را نهم، دهم تحویل می‌داد. باید تیم را به یک گزینه ایرانی می‌دادند که هم به استقلال و هم فوتبال ایران اشراف داشته باشد. مجیدی پنج بازی سرمربی استقلال بود و به بدنه تیم آشنایی داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه را برای اولین بار از نزدیک می‌دیدم و در یک ساعتی که آنجا بودم، عزم و اراده را در او و همچنین بهرام امیری و همچنین کادر فنی استقلال دیدم که می‌خواهند تیم را جمع و جور کنند. هواداران استقلال باید حواس‌شان را جمع کنند و صبور باشند. آنها باید مثل همیشه از تیم‌شان حمایت کنند. شاید استقلال در یکی دو بازی اول خود مساوی کرده و حتی شکست بخورد، اما قطعا شرایط تیم بهتر می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z6rn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی باید زودتر برگردد!