تاریخ انتشار: 1398/09/20 13:38
برای تیم های مرحله اولی واگذاری امتیاز شرایط خاص خودش را دارد؛
کد خبر: 78398

امیرحسین فراهانی: اگر تیم هایی که صعود کردند شرایط حضور ندارند تیم های سوم جایگزین می شوند

با اعلام امیرحسین فراهانی واگذاری امتیاز تیم های مرحله اولی با شرایط خاص خودش اعلام شد.
امیرحسین فراهانی: اگر تیم هایی که صعود کردند شرایط حضور ندارند تیم های سوم جایگزین می شوند

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم کشور در خصوص واگذاری امتیاز تیم های صعود کننده از مرحله اول با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.

فراهانی در خصوص واگذاری امتیاز ها اینگونه گفت: پس از اینکه تکلیف ۱۲ تیم صعود کننده به مرحله دوم مشخص شد به تمامی تیم ها اعلام کردیم که اگر قصد  واگذاری یا فروش امتیاز تیم شان را دارند با شرایط و قانون های خاص این امکان وجود خواهد داشت.

فراهانی در خصوص شرایط واگذاری امتیاز ها گفت: اولین قانون این است که بعد از واگذاری امتیاز تیم خریدار باید با همان نام و همان بازیکنانی که برایشان در مرحله نخست کارت صادر شده و عضو رسمی و قانونی تیم مذکور میباشند در مسابقات حضور پیدا کند و تنها به مانند سایر تیم ها اگر لیست آنها جای خالی داشته باشد اجازه دارند ۵ بازیکن جدید به لیستشان در صورت خالی بودن اضافه کنند.

فراهانی در خصوص باقی ماندن تیم در همان استان و یا شهر همجوار گفت: هیچ فرقی نمیکند که امتیاز تیم صعود کننده به تیمی هم استانی و یا یکی از تیم های شهر همجوار واگذار شود ، در این صورت هم قانون تغییری نمیکند.

فراهانی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: اگر تیم های صعود کننده بنا به هر مشکلی قادر به حضور در ادامه مسابقات نباشند و نخواهند و یا نتوانند با قانون و مصوبه های موجود امتیازشان را واگذار کنند تیم سوم همگروهی شان در مرحله نخست جایگزین آنها خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zbdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدردانی رئیس هیات فوتبال از عوامل برگزاری دربی تنگستان در لیگ دسته سوم کشور

فیلمبرداری از تمامی مسابقات از هفته جاری الزامی شد!
به مانند فصل گذشته در لیگ دسته سوم؛