تاریخ انتشار: 1395/12/23 18:34
کد خبر: 223229

فاضلی: سپاهان برای کسب سهمیه شانس دارد/ جایگاه واقعی ما بالای جدول است

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است که این تیم برای کسب سهمیه آسیا شانس دارد.
فاضلی: سپاهان برای کسب سهمیه شانس دارد/ جایگاه واقعی ما بالای جدول است

حسین فاضلی درباره عملکرد سپاهان بعد از 24 هفته گذشته از لیگ برتر گفت: ما از لحاظ امتیازی عملکرد خوبی نداشتیم. متأسفانه در خیلی از بازی‌ها با بدشانسی و اشتباهات داوری امتیاز از دست دادیم و در بعضی مسابقات نیز خودمان اشتباه کردیم. ما نتوانستیم به جایگاه موردنظرمان برسیم، ولی شش بازی باقی مانده است و باید تلاش کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه افزود: سپاهان برای کسب سهمیه آسیا شانس دارد و سه چهار تیم دیگر هم دنبال این هدف هستند. ما هم تلاش می‌کنیم تا در نهایت سهمیه را بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در مورد اینکه چرا در بیشتر بازی‌های این فصل نیمکت‌نشین بوده است، اظهار داشت: من نتوانستم زیاد بازی کنم و این تصمیم کادر فنی بود. من به تصمیم و تفکرات عبدالله ویسی احترام می‌گذارم و این وظیفه را دارم که هر وقت به میدان رفتم توقعات سرمربی تیم را برآورده کنم. امیدوارم سال 96 سال بهتری برای من باشد.

فاضلی در پایان تصریح کرد: ما نتوانستیم امسال هواداران سپاهان و مردم اصفهان را خوشحال کنیم، ولی مطمئناً در سال 96 دنبال جبران هستیم و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم. جایگاه واقعی سپاهان بالای جدول است و باید به این جایگاه برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5dgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سپاهان در نقش جهان؛ 5 بازی، بدون باخت