تاریخ انتشار: 1395/11/27 20:21
کد خبر: 228929

منصوریان: پرسپولیس را فراموش کردیم!

سرمربی استقلال گفت: منتظر صدور یک رای قاطع و محکم در مورد باشگاه نفت تهران هستیم.
منصوریان: پرسپولیس را فراموش کردیم!

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن  گفت: بازی سختی با ذوب آهن داریم و تلاش می‌کنیم در یک مسیر محکم سربلند شوند و بازیکنانمان می‌دانند بازی سختی داریم و برد پرسپولیس فقط تا ساعت 12 ظهر عالی بود و بعد از آن پیروزی را فراموش کرده‌ایم و به فکر ذوب آهن و پس از آن بازی با الاهی خواهیم بود. مگویان و رحمتی را در اختیار نداریم و امیدوارم با بازیکنان جوان خوب بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم وبا پیروزی از میدان خارج شویم.

سرمربی استقلال در مورد محرومیت سیدمهدی رحمتی گفت: همه حرف‌هایم را در این مورد در برنامه 90 بیان کردم. به نظرم اگر کمیته انضباطی به دربی ورود نمی‌کرد زیبایی‌های دربی از نظر فنی و اخلاقی قشنگ‌تر می‌شد. هواداران استقلال و پرسپولیس فقط از تهران نبودند و از همه شهرهای ایران در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و دربی خوبی بود و کاش کمیته انضباطی ورود نمی‌کرد.

منصوریان با اشاره به رای کمیته انضباطی در مورد انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران گفت: ما منتظر رای آقای حسن زاده در مورد باشگاه نفت هستیم. ایشان در مورد انتقال باشگاه نفت رای صادر کرد که خریداران ظرف 20 روز و یکماه به حق و حقوق خود برسند و منتظر صادر کردن یک رای قاطع و محکم در مورد باشگاه نفت تهران هستیم. زیرا هنوز ما به حق و حقوق‌مان نرسیده‌ایم.

منصوریان در پایان این نشست ضمن عذرخواهی از خبرنگاران اصفهانی به دلیل اینکه نتوانست به نشست خبری بیاید و تلفنی پاسخگوی سوالات آنها بود گفت: بعد از فوتبال تهران، فوتبال اصفهان به  جز نتایج خوبی گرفته زیر ساخت‌های خوبی را هم دارد که باید از مسئولان فوتبال اصفهان تشکر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5g8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبحر منصوریان در شکست برانکو در آزادی