تاریخ انتشار: 1395/11/10 20:47
کد خبر: 232677

مهدی حنفی؛ معمار قصر طلایی تارتار در پارس جنوبی

وجود یک هافبک دفاعی جنگنده در میانه زمین، آرزوی هر تیمی است تا بازی تیم خود را به تعادل برساند.
مهدی حنفی؛ معمار قصر طلایی تارتار در پارس جنوبی

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی حنفی از آن دسته هافبک های دفاعی جنگده و سخت کوشی است که در تیم پارس جنوبی جم فوق العاده عمل کرده است و بازیهای خوبش سبب شده تا وی، دو بار به عنوان بازیکن برتر هفته، در تیم منتخب هفته از نگاه کارشناسان لیگ یک جای داشته باشد.

شاگردان مهدی تارتار که در این فصل از رقابت های لیگ یک فقط 10 خورده را ثبت کردند، درخشش خط دفاعی این تیم قابل تقدیر است، اما مهم تر از این خط دفاعی مستحکم، بازیکنی است که جلوی آنها تمامی توپ های اول و دوم را قطع کرده و بازی را به نفع تیم خود می گرداند.

حنفی گرچه پستش هافبک دفاعی است، اما با اضافه شدن به خط حمله، سبب شده تا یک گل، دو پاس گل و یک پنالتی را از حریفان بگیرد که این آمار، وی را در بین سه هافبک دفاعی برتر لیگ یک قرار می دهد.

حنفی فصل گذشته در راه آهن (لیگ برتر) توپ می زد و درحالی که با پیشنهاد چندین تیم لیگ برتری مواجه بود، تصمیم گرفت به لیگ یک بیاید و کارش را در پارس جنوبی دنبال کند. وی که به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات شهرت داشت و زمزمه بازگشتش به لیگ برتر و یا انتقال به تیم های بالانشین لیگ یک مطرح بود، ترجیح داد در پارس جنوبی بماند و به درخشش در بوشهر ادامه دهد.

گفتنی است پارس جنوبی جم درحال حاضر با 36 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپیدرود، در رده چهارم لیگ یک جای دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5nbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه آمار خارق العاده پارس جنوبی در لیگ یک؛ 9 گل خورده در 19 بازی!