تاریخ انتشار: 1395/12/11 21:17
اختصاصی| تفکرات اشتباه مقابل بادران؛
کد خبر: 225805

گل گهر و امتیازاتی که با اشتباه وینگو از دست رفتند

گل گهر سیرجان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک، در تهران و در دقایق پایانی از شکست در برابر بادران گریخت و با تساوی 1-1، با حداقل امتیاز تهران را ترک کرد.
گل گهر و امتیازاتی که با اشتباه وینگو از دست رفتند

به گزارش فرتاک ورزشی، وینگو بگوویچ درحالی بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد که در هفته های گذشته در گلزنی ناکام بوده و در چهار بازی گذشته، فقط سه گل وارد دروازه حریفان کرده است و این آمار برای بهترین خط حمله لیگ یک، آماری اسفبار می باشد.

با مروری به ترکیب گل گهر مقابل بادران به خوبی درمی‌یابیم که وینگو مقابل بادران به دنبال پیروزی نبود و به یک امتیازی که از بادران گرفته رضایت دارد. وجود پیمان نامور، میلاد صادقیان، شاهین مجیدی و سجاد اژدر، سبب نشد تا گل گهر در فاز هجومی تیم زهرداری باشد.ASG (صغیری، گلزاری، آوخ)، با وجود صغیری در زمین کامل نباشد و مثلث اگربه بازیکنان ذخیره گل گهر نگاهی بیاندازیم، متوجه می شویم که در بین آنها  بازیکنان نامی وجود دارند که در هر ثانیه از بازی می توانند نتیجه را به نفع سیرجانی ها برگردانند اما اشتباه وینگو سبب شد تا دو امتیاز حیاتی و مهم از دست گل گهر برود. وجود بازیکنانی همچون حمید گلزاری، علی شهسواری، مهرداد آوخ، حسین امامیان، حمزه مظفری، که خود یکی از عناصر گل گهر در نیم فصل اول رقابت ها بودند.

نکته جالب درخصوص تیم وینگو و تفکراتش این است که وی از بازیکنانی در ترکیب اصلی در مقابل بادران استفاده کرد که در نیم فصل دوم به تیم اضافه شده اند و از هماهنگی کمتری نسبت به سایر بازیکنان با یکدیگر بودند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5p6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: لیگ یک دیوانه وار است/ بادران تیم قدرتمندی بود
سرمربی گل گهر مطرح کرد؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل بادران+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛