تاریخ انتشار: 1395/12/19 19:01
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛
کد خبر: 224153

پیش بازی شهرداری همدان - شهرداری تبریز

در هفته اول دور دوم مسابقات لیگ دسته دو فردا از ساعت 14:45 در ورزشگاه قدس شهر همدان دو تیم شهرداری همدان و شهرداری تبریز به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهرداری همدان - شهرداری تبریز

به گزارش فرتاک ورزشی، شهرداری همدان در گروه سوم مسابقات با 42 امتیاز و صدر نشینی توانست به دور بعدی مسابقات صعود کند.این تیم با سرمربی گری هادی گل محمدی در دور بعدی مسابقات حاضر است و میخواهد به لیگ یک صعود کند.

حال به وضعیت شهرداری همدان در دور اول مسابقات میپردازیم:

شهرداری همدان با 34 گل زده و 17 گل خورده در 22 بازی آمار بسیار خوبی در خط حمله و دفاعی خود داشت.این تیم 12 برد 6 تساوی و 4 باخت داشت که 9 برد خانگی و 3 برد بیرون از خانه، 4باخت بیرون از خانه و 1 تساوی خانگی و 5 تساوی بیرون از خانه داشته است.با توجه به آمار این تیم در خانه بسیار قوی عمل کرده اما در خارج از خانه عملکردی معمولی داشته است.حال باید دید در دور دوم مسابقات چگونه عمل میکند.

در مقابل تیم شهرداری تبریز در گروه سوم مسابقات با 36 امتیاز تیم دوم گروه خود شود و به دور بعدی مسابقات برسد.این تیم با سرمربی گری علی صالح پناهی در دور بعدی مسابقات حاضر باشد و نیم نگاهی به صعود به لیگ یک داشته باشد.

حال به وضعیت شهرداری تبریز در دور اول مسابقات  میپردازیم:

شهرداری تبریز با 32 گل زده و 22 گل خورده در 22 بازی آمار بسیار خوبی در خط حمله اما معمولی در خط دفاع داشته است.این تیم 10 برد 6 تساوی و 6 باخت دارد که 8 برد خانگی و 2 برد بیرون از خانه، 2باخت خانگی و 4 باخت بیرون از خانه و 1 تساوی بیرون از خانه و 5 تساوی بیرون از خانه داشته است.با توجه به آمار این تیم در خانه عملکرد خوبی داشته اما در بیرون از خانه عملکردی معمولی داشته حال باید دید برای دور دوم چه برنامه ای دارد.

دو تیم در دور اول مسابقات با هم همگروه بودند که در بازی رفت دو تیم به تساوی 1 بر 1 رسیدند و در بازی برگشت تیم شهرداری تبریز با 2 گل شهرداری همدان را شکست داد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5vdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار شهرداری همدان و شهرداری تبریز/ از بارش باران تا اعتراض دو تیم به داوری

شکایت پیمان رنجبر از تیم شهرداری تبریز
اختصاصی| بازیکن فعلی پیکان به دنبال مطالباتش؛