تاریخ انتشار: 1395/12/13 14:53
کد خبر: 225505

حمله به قلب نفت؛ دست باز جلالی با وینگر های طلایی

دغدغه شیرین سرمربی پیکان، این روزها در دو سمت خط میانی اش است. جایی که حضور چند بازیکن با کیفیت دست مجید جلالی را برای انتخاب کاملا باز گذاشته است.
حمله به قلب نفت؛ دست باز جلالی با وینگر های طلایی

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از محرومیت مرتضی آقاخان، یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل پیکان در دیدار مقابل سپاهان و حضور سجاد آشوری در ترکیب اصلی، بازیکن جوان فصل گذشته تیم پارسه تهران روز پر فروغی را مقابل شاگردان ویسی سپری کرد و یکی از عوامل اصلی پیروزی 3-2 این تیم مقابل تیم اصفهانی بود. درست در همان روز مهدی شیری، یکی از باکیفیت ترین بازیکنان پیکان هم مصدومیت خود را پشت سر گذاشت و به ترکیب اصلی برگشت. او در همان مسابقه دو پاس گل به گادوین منشا داد.

از آن مسابقه به بعد بود که کار آقاخان برای بازگشت به ترکیب اصلی سخت تر شد و به نظر می رسد او حالا باید منتظر یک فرصت دوباره برای حضور در ترکیب اصلی پیکان باشد. با توجه به درخشش سیامک نعمتی در سمت چپ خط میانی، جای او در ترکیب اصلی محفوظ است و حالا از میان آقاخان، آشوری و شیری یک نفر در سمت راست قرار می گیرد. هرچند شیری می تواند در سمت راست خط دفاعی هم به میدان برود اما با عملکرد بسیار خوب هفته های اخیر آشوری، به نظر می رسد آقاخان امروز هم باید کار را از روی نیمکت آغاز کند و منتظر یک فرصت دوباره برای اثبات توانایی هایش باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5wry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان تیمی که در خانه نمی بازد/ جلالی برای برانکو و پرسپولیس می جنگد