تاریخ انتشار: 1395/06/24 21:14
کد خبر: 261429

افشای ملاقات های مخفیانه ی نیمار با رئیس پی اس جی

واگنر ریبیرو پیشنهاد الخلیفی به خانواده ی نیمار برای متقاعد کردن این بازیکن را فاش کرد
افشای ملاقات های مخفیانه ی نیمار با رئیس پی اس جی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / در ماه ژوئن گذشته پاری سن ژرمن دسته چک خود را برای نیمار باز کرد اما ستاره ی برزیلی آن را نپذیرفت.

طبق گزارش ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در تاریخ 1 ژوئن با نیمار در ایبیزا و دومین بار در پایان همین ماه در سائوپائولو نیز ملاقات دیگری انجام گرفت .

به گفته واگنر ریبیرو مدیر برنامه های نیمار در مذاکره ی دوم بود که الخلیفی تلاش کرد خانواده ی نیمار را راضی کند تا با پرداخت 190 میلیون یورو بند خروج نیمار به بارسلونا او را خریداری و برای هر سال نیز 40 میلیون یورو خالص به مدت 5 سال پرداخت نماید .

مدیر برنامه های نیمار در این خصوص گفت : « من به نیمار گفتم این پیشنهاد واقعا باورنکرنی است و تو را تبدیل به بازیکنی با بیشترین دستمزد در جهان میکند که تاکنون هیچ فوتبالیست دیگری آن را نداشته است. اگر نیمار ماند به خاطر این بود که او بارسلونا را میخواست و در این باشگاه و این شهر شاد است . من و پدرش خواستیم او به پاری سن ژرمن برود اما با این حال او ماند. ما دو ساعت صحبت کردیم و نیمار هیجان زده بود. ناصر توضیح میداد که پاری سن ژرمن هیچ مشکلی برای مالیات ندارد و تیم شماره 1 است ( از نظر مالی ) و اتفاقاتی که در بارسلونا افتاده اینجا نمی افتد . از این جلسات بارسلونا اطلاعی نداشت . اما بارسلونا به لطف شبکه هایی متوجه شد و کسی که برای باشگاه کار میکرد آن را کشف کرد حتی عکس هایی هم برای مدیران بارسلونا ارسال کردند . »

 

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7eqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار به پی اس جی نزدیک بود