تاریخ انتشار: 1395/07/05 22:15
کد خبر: 259177

پروژه عبور از منصوریان نخ نما شده است/ اسطوره ها را مقابل هم قرار ندهید

اینقدر در استقلال آشفتگی وجود دارد که هر کسی از راه دور می رسد، نسخه ای برای آن می پیچد.
پروژه عبور از منصوریان نخ نما شده است/ اسطوره ها را مقابل هم قرار ندهید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، واقعا حیران ماندهایم که این حضرات به اصطلاح مسئول از جان استقلال چه میخواهند که هم مانند یک بچه بی کس و کار و تو سری خور هر کسی از راه میرسد میخواهد قدرت خود را به او نشان بدهد و یک تو سری به آن میزند تا به قول خودش آن را ادب کرده باشد ، ولی غافل از این است که استقلال آن بچه تو سری خور و بی کس و کار نیست،  آن قدر بزرگ است که همه مدیرانش در برابر آن صفر پشت ممیز هم شاید نباشند.

 

منصوریان و امثال او، سالها در استقلال زحمت کشیدهاند. به عنوان بازیکن و خاک خورده این فوتبال و استقلال جوانی خود را گذاشته و تعصب به استقلال و رنگ آبی آنها هم بر کسی پوشیده نیست، ولی همان افرادی که باید حتی در استقلالی بودنشان هم شک  داشت، برای این مربی و دیگر دلسوختگان استقلال مدام حاشیه درست می کنند تا آنها را از خانه خودشان بیرون کنند!

 

استارت پروژه عبور از منصوریان از قبل از بازی با پرسپولیس به طور جدی زده شد تا در صورت کسب عدم نتیجه از سوی این مربی، او را که احتمالا هواداران هم دیگر به حمایتش در نخواهند آمد، برکنار کنند، اما نتیجه مساوی برابر پرسپولیس و پیروزی در مصاف با ذوب آهن ، نقشه های آنها را نقش بر آب کرد تا به دنبال پروژه دیگری باشند.

 

الان که استقلال اولین برد خود را به دست آورده و رفته رفته به سمت آرامش و نتیجه گیری پیش رفته است، دوباره فاز جدیدی را باز کرده اند تا این مربی و استقلال را به حاشیه ببرند، اما غافل از این هستند که منصوریان و هواداران پر شمار و عاشق استقلال این بار گول این ترفندها را نخواهند خورد و پشتیبان این تیم وسرمربی اش خواهند بود و بهتر است این حضرات کلید زدن پروژه عبور از منصوریان را بفراموشی بسپارند و اگر دوستدار ورزش و استقلال هستند، سعی نکنند که اسطوره های این باشگاه را در مقابل هم قرار بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7kjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




تذکر منصوریان به بازیکنان: ناخن‌های‌تان را نخورید!/ غیبت بازیکن مغضوب