تاریخ انتشار: 1397/02/18 12:15
کد خبر: 148777

پرشورها آمدند از خزر تا خلیج/ بازگشت ریشه دارها به لیگ یک!

پرشورها آمدند از خزر تا خلیج/ بازگشت ریشه دارها به لیگ یک!

حوادث عجیب و غریب فوتبال ایران و افول و انحلال تیمهای ریشه دار قصه پر دردیست که بیش از یک دهه فوتبال ایران رنج می دهد و جماعت فوتبالی کثیری را خانه نشین کرده، اما این روزها و در لیگ های دسته یک و دسته 2 حکایت دیگری جاریست و در کرانه های خزر زیبا و خلیج همیشه فارس هل هله دریادلان به گوش می رسد.

بازگشت نساجی دوست داشتنی از قائمشهر به لیگ برتر و از آن سو پرواز شاهین پرخاطره بوشهر در کرانه خلیج فارس با هواداران پرشمار و پرشور می تواند تنور رقابتهای لیگ برتر و لیگ دسته یک را گرمتر کنند. تیمهایی که در شهرشان هنگام بازی تمام تمرکز شهرشان به ورزشگاه معطوف می شود.

بازگشت نساجی را باید به فال نیک گرفت نساجی هویت فوتبال مازندران با سرمایه عظیم هوادار می رود تا فصلی نوین در فوتبال خطه شمال آغاز کند، فصلی که قطعا بازیکنان مستعد و پرمایه ای را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد .

شاهین تیم محبوب خطه جنوب کشور با قدمتی 70 ساله این بار با حمایت و مدیریت شهرداری بوشهر بار دیگر حماسه ساز شد و در میان 33 تیم حاضر لیگ دسته با هدایت مهدی پاشازاده مقتدرانه راهی لیگ دسته یک شد تا بازهم شاهد بازهای پرشور و جذاب سفید پوشان تکنیکی و باهوش جنوبی باشیم.

اینجا پایان کار نیست وبلکه آغاز راهی سخت و پر فراز و نشیب است و می طلبد مسئولان هر دواستان مازندران و بوشهر به این دو تیم خاص نگاهی فراتر از ورزش داشته باشند و از آن به عنوان یک مقوله فرهنگی اجتماعی در جهت ارتقاء سالم سازی و نشاط اجتماعی نگاه کنند.

نویسنده: عبدالرضا کللی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a87wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| پیروزی خونه به خونه مقابل شهرداری ماهشهر؛ اسکوچیچ به مرزبان درس فوتبال داد/ بابلی‌ها یک گام به لیگ برتر نزدیک شدند