تاریخ انتشار: 1396/11/08 13:14
اختصاصی|
کد خبر: 162577

لیگ یک/ محمدرضا فلاحیان قراردادش را با نساجی فسخ کرد

محمدرضا فلاحیان، بهترین هافبک دفاعی فصل قبل لیگ دو کشور قراردادش با نساجی مازندران را فسخ کرد.
لیگ یک/ محمدرضا فلاحیان قراردادش را با نساجی فسخ کرد

 فلاحیان، بازیکن خوش استیل و مستعد فصل قبل شهرداری کاشان، که جزو تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم به حساب می آمد در ابتدای فصل جاری پس از توافق با ایرانجوان بوشهر، به این تیم ریشه دار جنوبی پیوست تا با درخشش در این تیم بتواند زمینه حضورش در لیگ برتر را در فصل آینده فراهم کند.

فلاحیان در اولین بازی برای ایرانجوان مقابل نساجی مازندران، به میدان رفت و بازی قابل قبولی هم انجام داد اما پس از بازی به دلیل اتفاقات به وجود آمده و بدقولی های مسئولین ایرانجوان قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

این بازیکن کاشانی، پس از چند هفته با تایید مهدی پاشازاده به دیگر تیم ریشه دار لیگ آزادگان یعنی نساجی مازندران پیوست. اما به دلیل پر بودن لیست بزرگسالان نساجی، تصمیم بر این شد که فلاحیان در نیم فصل دوم به جمع شاگردان پاشازاده اضافه شود. 

پس از اخراج پاشازاده از نساجی و حضور داوود مهابادی به عنوان سرمربی این تیم و جذب نفرات مورد نیاز خود، فلاحیان قراردادش را با نساجی نیز فسخ کرد. برخی تیم ها پس از باخبر شدن فسخ این بازیکن با نساجی، در تماسی خواهان به خدمت گرفتن وی شدند.

محمدرضا فلاحیان، در مصاحبه ای کوتاه در خصوص پیشنهادهای خود به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در فصل جاری اتفاقاتی برخلاف انتظار رقم خورد که باعث شد با 2 تیم ریشه دار قراردادم را فسخ کنم. در حال حاضر از یکی دو تیم لیگ یکی و چند تیم مدعی لیگ دویی پیشنهاد دارم اما فعلا پاسخی به هیچ یک از آن ها نداده ام تا پس از بررسی همه جوانب بتوانم با یک تصمیم درست به تیم جدیدم بپیوندم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a97ay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به خریدهای خونه به خونه و نساجی؛ برد با قرمزها!
اختصاصی| دو نماینده مازنی فقط لیگ برتر می‌خواهند؛

جدایی مهاجم نساجی از این تیم تکذیب شد
اختصاصی| ادامه حاشیه سازی دلواپسان مجازی نساجی؛

مهاجم اسبق پرسپولیس در تمرینات نساجی خط خورد
پایان نقل و انتقالات پاشازاده در نساجی؛