تاریخ انتشار: 1396/11/06 11:30
کد خبر: 162929

پدیده ای به نام پدیده؛ رکوردهای جالب و متناقض شاگردان مهاجری

تیم رضا مهاجری برای اولین بار در دوران حضورش در لیگ برتر به عنوان مربی، برای اولین بار به یک رکورد منفی در زمینه گلزنی رسیدند.
پدیده ای به نام پدیده؛ رکوردهای جالب و متناقض شاگردان مهاجری

 پدیده مشهد سومین بازی متوالی در امر گلزنی ناکام بود تا این تیم برای اولین بار با هدایت رضا مهاجری برای اولین بار در زمان حضورش به عنوان سرمربی، در سه بازی نتواند دروازه حریفان را باز کند. شاگردان مهاجری که تا هفته ۱۸ لیگ برتر موفق به زدن ۲۷ گل شدند، در ادامه با افت چشمگیری مواجه شد و در سه بازی اخیر نتوانسته دروازه حریفان را باز کند.

البته این نخستین بار نیست که پدیده در لیگ برتر چنین وضعیتی دارد؛ در اولین دوره حضور این تیم رقابتها با هدایت علیرضا مرزبان، پدیده مشهد در دو مقطع نتوانست در سه بازی متوالی گلزنی کند، و در هفته های ۱۳ تا ۱۵ و هفته های ۲۳ تا ۲۵ بدون گل زده میدان را ترک کرد.

اما چنین اتفاقی برای شاگردان مهاجری رخ نداده بود که روز گذشته این روند گل نزدن برای آنها نیز به ۳ بازی رسید. پدیده مشهد در ۴ بازی اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده که این روند گلزنی (یعنی ۴ بازی و یک گل زده) برای چندمین بار، هم در زمان مهاجری و هم مرزبان، تکرار شده است.

تیم مشهدی با وجود عدم گلزنی در سه بازی اخیر، باز هم گلزن ترین پدیده در ادوار مختلف به حساب می آید. بیشترین دقایق بدون گل زده برای تیم پدیده، ۳۶۵ دقیقه در لیگ برتر چهاردهم بود. در صورتی که شاگردان مهاجری در هفته بیست و دوم تا پایان نیمه اول بازی موفق به گلزنی نشوند، مدت زمان گل نزدن آنها به حد نصاب جدیدی خواهد رسید. نکته جالب اینکه پدیده برای اولین بار طی چهار دوره حضور در لیگ برتر، در پایان هفته بیست و یکم، تفاضل گل مثبت دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a97qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری به دنبال شکستن طلسم سپاهان