تاریخ انتشار: 1397/01/15 13:20
کد خبر: 153577

لیگ یک| خونه به خونه 70 دقیقه تا ثبت رکوردی جدید؛ آیا سالاری دست طلایی جدید شیرها می‌شود؟!

خونه به خونه بابل در آستانه ثبت رکورد تاریخی دیگر قرار گرفته است.
لیگ یک| خونه به خونه 70 دقیقه تا ثبت رکوردی جدید؛ آیا سالاری دست طلایی جدید شیرها می‌شود؟!

بابلی‌ها در نیم فصل اول، در 7 بازی کلین شیت داشتند و رکورد 713 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود را ثبت کردند که در تاریخ لیگ یک، کم‌سابقه بوده و سبب شده تا رکورد آنها تاریخی شود. آنها در نیم فصل اول این رکورد را توسط میکائیل ایمن تراج به دست آوردند.

در نیم فصل دوم نیز ماجرا همان ماجرا است و خونه به خونه در قامت یک مدعی، آمار و ارقام‌ها را به خوبی جا به جا می‌کند. اما فرق این دو رکورد این است که در نیم فصل اول طی 713 دقیقه ای که دروازه شان را بسته نگه داشته بودند تنها 2 گل به ثمر رسانده بودند. ولی در رکورد نیم فصل دوم موفق به ثمررساندن 7 گل شده اند تا این مسئله حلاوت این رکورد را بیشتر کند.

شاگردان اسکوچیچ فعلا 645 دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته اند و چنانچه در بازی با تیم شهرداری تبریز بتوانند تا دقیقه 70 دروازه خود را بسته نگه دارند، از رکورد نیم فصل اول خود عبور خواهند کرد.

خونه به خونه در طول این فصل، فقط 6 گل در خانه دریافت کرده است و 9 کلین شیت آنها نیز در خانه شکل گرفته است.

این تیم با 17 کلین شیت، بهترین عملکرد را در بین لیگ یکی ها داشته است و در صورتی که مقابل شهرداری نیز دروازه اش را بسته نگه دارد با 18 کلین شیت دست نیافتنی تر خواهد شد.

 این نکته نیز قابل ذکر است که شهرداری تبریز در 5 بازی گذشته خود، 8 گل به حریفان لیگ یکی خود زده است و اگر ناصر سالاری گلر احتمالی خونه به خونه در بازی مقابل شهرداری بتواند تا دقیقه 70 دروازه خود را بسته نگه دارد، به دست طلایی بابلی‌ها ملقب خواهد شد.

گفتنی است، این دیدار ساعت 16:45 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9xzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| آمار ناصر سالاری در خونه به خونه؛ 540 دقیقه بدون گل خورده!
اختصاصی|