تاریخ انتشار: 1397/01/20 23:49
کد خبر: 152805

جدال ملی پوشان سابق تیم ملی و پرسپولیس/برنده بازی لیگ یکی می شود!

در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های فوتبال کشور روز چهارشنبه بازی دو تیم خوشه طلایی و کارون اروند خرمشهر در شهر ساوه انجام خواهد گرفت.
جدال ملی پوشان سابق تیم ملی و پرسپولیس/برنده بازی لیگ یکی می شود!

این دیدار از حساسیت بالایی برای هر دو تیم و بخصوص برای چهار تیم دیگر گروه از حساسیت خاصی برخوردار است.

 شاگردان سید محمد علوی ملی پوش سابق کشورمان درحالی مقابل خوشه طلایی دیدار میکنند که بازی گذشته خود را در کمال نا باوری با تساوی بدون گل مقابل نفت امیدیه به پایان رساندند و هم اکنون با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

در مقابل شاگردان محسن عاشوری دیگر ملی پوش و پیشکسوت فوتبال با نتیجه دو بر صفر مقابل استقلال جنوب شکست خورده اند و پس از آن باید مقابل اروندی قرار بگیرند که یک امتیاز خارج از خانه میتواند برایش مثمر ثمر باشد.
 
تقابل دو مربی و بازیکن اسبق تیم ملی درحالی انجام میگیرد که استقلال جنوب تیم سوم جدول و مقاومت تهران تیم چهارم جدول درحالی به مصاف هم میروند که اگر بازی حساس در شهر  ساوه به تساوی به پایان برسد و شاگردان داوود سید عباسی بتوانند بازی خود را با پیروزی به پایان برسانند خوشه طلایی و اروند صدر جدول را از دست می دهند و ممکن است از دست دادن امتیاز در این بازی برای هر دو تیم گران تمام شود و شاید رویای لیگ یکی شدن را نیز از دست بدهند.
 
بنظر میرسد که بازی سنگینی را شاهد باشیم چراکه در دیدار رفت اروندی ها با یک گل موفق شدند خوشه طلایی را شکست دهند و روند رو به رشدی را در پیش بگیرند، تنها نکته نا امید کننده در باره اروند این است که در دیدار های خارج از خانه کمی متزلزل ظاهر شده اند .
 
البته در دور اول مسابقات این تیم موفق میشد چه داخل و چه خارج از خانه همه تیم ها را یکی پس از دیگری شکست بدهد اما در دوم مسابقات یکی دو نتیجه نا امید کننده از جمله شکست مقابل نفت امیدیه و شکست مقابل مقاومت تهران در بازی های خارج از خانه کمی برایشان استرس زا شده است اما با فوتبال زیبایی که این تیم ارائه می دهد اگر بتواند در یکی از دیدار های خارج خانه امتیاز بگیرند و همان روند برد های داخل خانه را حفظ کنند به احتمال زیاد جز یکی از تیم های صعود کننده هستند، اما چهارشنبه مقابل تیمی صف آرایی میکنند که گربه سیاه تمام تیم های خوب لیگ دو بوده است و در خانه توانسته است تیم های زیادی را شکست دهد.
 
هر چه که هست امیدواریم جدال دو تیم خوب و قدرتمند لیگ دو پرگل و تماشایی باشد.
 
نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9yae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرالله درفشی : برابر استقلال جنوب مستحق شکست نبودیم ، برای صعود میان بازیکنان همدلی موج میزند