تاریخ انتشار: 1398/07/07 21:28
کد خبر: 86105

صادقی: با وجود تیم‌های مدعی فلسفه سایپا نمی‌تواند قهرمانی باشد

سرمربی تیم فوتبال سایپا فلسفه این تیم را ساختن تیم خوب و معرفی بازیکن به فوتبال ایران دانست نه دستیابی به عنوان قهرمانی.
صادقی: با وجود تیم‌های مدعی فلسفه سایپا نمی‌تواند قهرمانی باشد

ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل داماش گیلانیان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم که ما سعی کردیم بازیکنان جوان‌مان را بازی دهیم و بازیکنانی که کمتر در لیگ فرصت بازی داشتند تا آماده و پخته شوند برای لیگ امسال و سال‌های بعد.

وی ادامه داد: روی همین فلسفه و سیاست پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم بازیکنان جوان‌مان را در لیگ بازی دهیم تا برای سال‌های آینده بازیکنان بهتری شوند. در بازی امروز خوب شروع کردیم و توانستیم یک گل بزنیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، ولی در نیمه دوم تیم‌مان یک مقدار عقب نشست و داماش فشار آورد و بعد از گل آنها چند تعویض کردیم و خداراشکر توانستیم گل دوم را بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: تیم‌های لیگ یکی در جام حذفی مقابل تیم‌های لیگ برتری انگیزه زیادتری دارند، علاوه بر این داماش فینال جام حذفی سال گذشته را هم تجربه کرده بود و اعتمادبه نفس خوبی داشت. داماشی‌ها مربیان خوبی هم دارند و آرزوی موفقیت برای آنها در لیگ یک دارم. برای بچه‌های خودمان هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با تجربه بیشتر در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم.

صادقی درباره اینکه سایپا از داماش انتقام گرفته است، خاطرنشان کرد: کلمه انتقام قشنگ نیست، فصل گذشته هم ما بازی را متاسفانه باختیم و نتوانستیم به فینال برویم. در آن بازی هم داور یک اشتباه محرز داشت و تیم ما نباید بازنده می‌شد. ما به اشتباهات داوری باختیم. در گیلان و در چمن مصنوعی بازی مقابل داماش سخت است. کلمه انتقام قشنگ نیست و ما سعی کردیم خوب بازی کنیم و ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که «سایپا جام حذفی را جدی می‌گیرد؟»، گفت: من فوتبال را واقعی می‌بینم. همین امروز هفت بازیکنی برای ما بازی کردند که می‌توانند در تیم فوتبال  امید ایران بازی کنند، در کل 13 بازیکن داریم که می‌توانند به تیم فوتبال امید دعوت شوند. بازیکن‌مان هم می‌توانند در تیم امید سایپا بازی کنند. ما تیم جوانی داریم و باید فوتبال را واقعی ببینیم. تلاش می‌کنیم که بازیکنان‌مان هر روز بهتر شوند و اعضای کادرفنی ما سعی می‌کنند که ضعف‌های بازیکنان را برطرف کنند. باید ببینیم قرعه‌مان به چه تیمی می‌خورد. به دلیل فشردگی مسابقات منطقی نبود که با تیم اصلی‌مان بازی کنیم. البته شاید همه انتظار داشتند که با تیم اصلی بازی کنیم و من را طوری می‌ترساندند که بازی را نبازیم. به نظر من نباید ترس وجود داشته باشد و آن چیزی که فکر می‌کنیم درست است را انجام دهیم و تضمینی هم برای برد وجود ندارد، ولی سعی می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین گفت: فکر می‌کنم کیفیت زمین چمن از بازی اول ما در لیگ بهتر شده است و امروز هم که بازی کردیم تا یک ماه دیگر بازی نداریم و قطعاً شرایط زمین بهتر می‌شود.

صادقی در پاسخ به این سؤال که فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید اگر درخواست بازی دوستانه با تیمش بدهد موافقت می‌کند، گفت: در این مورد با مجیدی صحبتی نکردیم، فقط درباره بازیکنانی که در تیم سایپا هستند و می‌توانند به تیم امید دعوت شوند مشورت کردیم. درباره بازی دوستانه با تیم امید هم بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه زمانی مناسب است. ما همه جوره به تیم امید کمک می‌کنیم. یکی از اهداف باشگاه سایپا این است که بازیکن‌ساز باشد و بازیکن در اختیار فوتبال ایران قرار دهد.

وی یادآور شد: 19 سال در سایپا بازی کردم، دو سال دستیار سرمربی بودم و امسال سرمربی هستم. باید منطقی باشیم. با وجود استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان با آن همه هوادار، فلسفه سایپا نمی‌تواند قهرمانی باشد، ولی می‌تواند تیم بسازد، بازیکنان خوبی را در اختیار فوتبال ایران قرار دهد، هر چند سال یک بار هم نتایج خوبی بگیرد و در آسیا حضور داشته باشد. سایپا یکی از بهترین زیرساخت‌های فوتبال ایران را دارد. یک مجموعه ورزشی کامل دارد، یکی دو زمین تمرین دارد، سالن وزنه و خوابگاه دارد و ... . کمتر باشگاهی است که چنین امکاناتی را داشته باشد و با مدیران باشگاه صحبت کردیم که این زیرساخت‌ها کامل‌تر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aav9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیمان میری به سایپا پیوست