تاریخ انتشار: 1396/06/08 21:08
همه در انتظار گلزنی طارمی
کد خبر: 185829

مهدی در انتظار طلوع دوباره/ طارمی بدنبال مردسال فوتبال آسیا

مهدی طارمی به آرامی به روزهای اوج خود باز می گردد و بازی فردای تیم ملی با کره جنوبی می تواند نقطه عطف بازگشت مجدد این ستاره باشد.
مهدی در انتظار طلوع دوباره/ طارمی بدنبال مردسال فوتبال آسیا

،طارمی دوران بدنســازی را از دســت داد و از باقــی نفرات عقب تر اســت. از طرفــی در کنــار ایــن عقب ماندگی با مدیران باشگاه و حامی مالی وارد جنگ رسانه ای و اینستاگرامی شد و این مساله تمرکــز ازم را از او گرفت اما هواداران پرســپولیس نباید نگران باشند.

طارمی عــادت دارد که هفته اول گل نزند. او در اولین فصل حضور در پرســپولیس گل نخســت را در هفته چهارم به ذوب آهن زد. در لیــگ پانزدهم هــم اولین گل را در هفته دوم به اســتقال خوزستان زد.

در لیگ شــانزدهم هم او در بازی با صبا و در هفته چهــارم گلزنی هایش را آغاز کرد. بــا این تفاســیر دو گل زده او در 4 بازی آمار بدی هم محسوب نمی شود و جای نگرانی نیست.

حال همه منتظر اند تا در دیدار تیم ملی با کره و یا سوریه پای طارمی به گلزنی باز شود و او با اعتماد به نفس بیشتری بازی های لیگ را دنبال کند.

طارمی در بازی فردا علاوه بر تلاش در راه گلزنی، بدنبال درخشش در این بازی بوده تا بتواند چشم ها را برای قرار گرفتن بعنوان بهترین بازیکن آسیا به سوی خود جلب نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ag8oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت استفاده برانکو و کی روش از طارمی

سخت ترین ماموریت این فصل طارمی
برانکو سخت طارمی را ببخشد