تاریخ انتشار: 1396/06/26 22:39
کد خبر: 182529

تمام تمرکزم را گذاشته ام تا هرچه زوتر مصدومیتم برطرف شده و به میدان بازگردم!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روزها تمام تمرکز خود را برای رفع مصدومیتم گذاشته ام تا هر چه زودتر به میادین بازگردم.
 تمام تمرکزم را گذاشته ام تا هرچه زوتر مصدومیتم برطرف شده و به میدان بازگردم!

سیدجلال حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان تهران در ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم امروز بدشانس بودیم. ۴۵ دقیقه بر روی دروازه پیکان فشار آوردیم اما نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند اما هرچه زدیم دروازه بان پیکان به خوبی مهار کرد.

وی در خصوص مصدومیتش هم گفت: تمام تمرکزم را گذاشته ام تا هرچه زوتر مصدومیتم برطرف شده و به میدان بازگردم.

سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خسته بودند و آن هم به خاطر فشاری بود که در هفته های اخیر بر روی بازیکنان ما بوجود آمده بود و آن بازی همیشگی خود را ارائه ندادند.

وی در خصوص رایگان شدن دیدار تیمش مقابل پیکان تهران نیز گفت: در این خصوص مسئولین باشگاه باید پاسخگو باشند اما باید بدانیم سهم بلیت فروشی حق پرسپولیس است و اگر می خواهیم باشگاهها دچار بدهی نشوند مسئولان باید سهم آنان را داده تا بتوانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان و در خصوص مطالباتش از نفت تهران هم گفت: شنیدم که این تیم وضعیت مالی خوبی پیدا کرده و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات ما را هم برطرف کنند که اگر این کار انجام نشود نشان می دهد که اسپانسر جدید هم نمی خواهد بدهی ها را پرداخت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agmel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاخره تکلیف سید جلال برای بازی با الاهلی مشخص شد