تاریخ انتشار: 1396/06/28 17:05
کد خبر: 182205

هیات مدیره علیه کادرفنی /خودکشی منصوریان؟

درگیری لفظی دیشب منصوریان با ملکی عضو هیات مدیره باشگاه، کار را برای ماندن او در استقلال سخت‌تر کرده است.
هیات مدیره علیه کادرفنی /خودکشی منصوریان؟

 حمایت ۳ عضو از ۵ عضو فعلی هیات مدیره استقلال، فعلا منصوریان را در این باشگاه حفظ کرده بود. افتخاری مدیرعامل باشگاه، حامی منصوریان است، زمانی جدی‌ترین مخالف او محسوب می‌شود، ملکی و قراب نظر مثبتی به منصوریان داشتند و قریب هم مدت‌هاست در باشگاه دیده نمی‌شود. دعوای تلفنی دیشب منصوریان و ملکی، این موازنه را به ضرر سرمربی استقلال تغییر داده است.

ملکی که قبلا جزو حامیان نسبی منصوریان بود، دیشب از حرف‌های او در نود عصبانی شد و روی خط برنامه، دست به افشاگری زد. درگیری لفظی منصوریان و ملکی، تا پایان برنامه ادامه داشت و رابطه این دو نفر را تیره کرد. بعد از این اتفاقات،‌ منصوریان یک حامی دیگرش در هیات مدیره را از دست داد تا حالا، شرایط برای ماندنش سخت‌تر از گذشته شود.

حالا منصوریان علاوه بر زمانی، یک مخالف جدید هم در هیات مدیره دارد. با توجه به قیمت دائمی قریب در جلسات، اضافه شدن ملکی به مخالفان منصوریان نیمی از هیات مدیره را روبروی او قرار می‌دهد. نیمی از هیات مدیره، که با توجه به شرایط فعلی می‌تواند بیش از قبل منصوریان را به دردسر بیندازد. سرمربی استقلال، از حالا کار سخت‌تری برای حفظ یکی از مهمترین‌ نیمکت‌های فوتبال ایران خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agmwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کادرفنی منصوریان 3 میلیارد آب خورد!