تاریخ انتشار: 1396/05/28 12:21
کد خبر: 187977

آسیب پذیری دفاع استقلال در غیاب ستاره جوان آبی ها

سمت چپ استقلال در غیاب ستاره جوان خود بسیار آسیب پذیر نشان می دهد و دیدار برابر سایپا به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد.
آسیب پذیری دفاع استقلال در غیاب ستاره جوان آبی ها

در نیم فصل دوم سال قبل بود که توانست از اعتماد علیرضا منصوریان نهایت استفاده را ببرد و خود را به ترکیب اصلی استقلال رساند.

او تنها 22 سال سن دارد و از نوشهر مازندران توانست خود را به ترکیب اصلی تیم آبی پوشان پایتخت برساند و الان در غیابش سمت چپ استقلال حال و روز خوبی ندارد و دیدار برابر سایپا به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد.

شاید بهترین بازی میلاد زکی پور برابر پرسپولیس در داربی برگشت فصل قبل بوده باشد؛ جایکه او اجازه خودنمایی را به ستاره های بزرگ تیم سرخ پوش پایتخت نداد و به اصطلاح خود این بازیکن سمت چپ استقلال را بیمه کرد. از فصل قبل تا الان زکی پور گزینه اصلی منصوریان در دفاع چپ استقلال بوده است و نشان داده که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی آبی پوشان را دارد.

زکی پور در دو دیدار اخیر استقلال نتوانسته به خاطر آسیب دیدگی به میدان رود و جایگزین این بازیکن یعنی یعقوب کریمی از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد و عملکرد ضعیف او به ویژه در دیدار برابر سایپا به خوبی نشان داد که سمت چپ استقلال تا چه اندازه وابسته به زکی پور است.

 علی قلی‌زاده، آرش رضاوند و مهدی ترابی سه بازیکن سرعتی سایپا در دیدار برابر استقلال هر کاری که دوست داشتند انجام دادند. دایی به خوبی متوجه نقطه ضعف استقلال در غیاب زکی پور شده بود و بیشر حملات تیم نارنجی پوش از سمت چپ بود؛ جایکه زکی پور به خاطر آسیب دیدگی نمی توانست بازی کند و یعقوب کریمی هم با توجه به دور بودن از شرایط آرمانی روی هر حرکتی جا می ماند.

سمت چپ خط دفاعی استقلال در غیاب زکی پور بسیار آسیب پذیر نشان می دهد و با افت محسوسی مواجه شده است.تیم منصوریان برای بازگشت به شرایط خوب خود در خط دفاعی و برخورداری از استحکام لازم به مدافع جوانی چون زکی پور نیاز دارد و بدون شک منصوریان هم بسیار دوست دارد که این چهره جوان تیمش هر چه زوتر به شرایط بازی برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agopl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا منصوریان پس از تجربه موفق استفاده از جوانان، به سمت باتجربه‌ها چرخید؟