تاریخ انتشار: 1396/06/25 20:46
کد خبر: 182753

حواشی افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع)

ورزشگاه امام رضا (ع) با برگزاری دیدار منتخب مشهد مقدس و منتخب کربلا افتتاح شد.
حواشی افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع)

دیدار دو تیم منتخب مشهد و منتخب کربلای معلی با آخرین قضاوت محسن ترکی داور فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شد.

* ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در حالی میزبان بیش از ۱۵ هزار هوادار علاقه‌مند فوتبال بود که ساخت زیبای این ورزشگاه، جلوی ویژه‌ای به شهر مشهد داده است؛ استادیومی که دارای رختکن‌های بسیار شیک همراه با سونا و استخر است تا در کنار سالن‌های چندمنظوره و پیست دوومیدانی بین‌المللی‌اش بتواند نیازهای ورزش حرفه‌ای، شهر مشهد و کشور را برآورده کند.

* در تیم منتخب مشهد، بازیکنان دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان حضور داشتند.

* رضا عنایتی که فصل گذشته برای همیشه کفش‌هایش را آویزان کرده بود، در این بازی به عنوان کاپیتان تیم منتخب مشهد بازی کرد.

* در ابتدای بازی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر و همچنین دکتر جواهری مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با اهدای جوایزی، از بازیکنان دو تیم تقدیر کردند.

* چمن ورزشگاه امام رضا (ع) که از حدود دو سال پیش مورد کاشت قرار گرفته است، شرایط بسیار خوبی داشت تا بازیکنان هر دو تیم بتوانند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

* جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران این ورزشگاه در حد استانداردهای جهانی است که می‌تواند الگویی برای سایر ورزشگاه‌های کشور باشد.

* سرمربی تیم منتخب مشهد رضا مهاجری بود و مدیر فنی این تیم، اکبر میثاقیان سرمربی فعلی سیاه‌جامگان مشهد بود، اما هیچ یک از آنها به کنار زمین نمی‌آمدند و از روی نیمکت، کار را دنبال می‌کردند.

* حسین عبدالرضا بازیکن شماره ۸ منتخب کربلا شباهت زیادی به عمر عبدالرحمان ستاره تیم فوتبال امارات داشت و باعث شد تماشاگران بازی، او را با همین لقب صدا بزنند.

* رضا عنایتی بارها و بارها از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد تا نشان دهد همچنان یکی از چهره‌های محبوب فوتبال این شهر است.

* برای این دیدار یک جام در نظر گرفته شده بود که قرار است به تیم برنده اهدا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agvak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




خبر خوش برای تراکتوری ها/ شاه مهره گل محمدی به دیدار  سیاه‌جامگان می رسد