تاریخ انتشار: 1395/09/16 18:47
کد خبر: 244729

کفشگری: با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم چون شاگرد مکتب پرسپولیسم
کفشگری: با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم

به گزارش فرتاک ورزشی،و به نقل از مهر، مهرداد کفشگری در رابطه با تساوی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: تراکتور از تیم های خوب است و بازی سختی را برابر این تیم داشتیم اما بازیکنان ما واقعا عملکرد خوبی داشتند و حتی اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در رابطه با شرایط این تیم در جدول افزود: متاسفانه با وجود عملکرد فنی خوبی که داریم اما در نتیجه گیری چندان خوش شانس نبودیم مطمئنا رفته رفته شرایط تیممان بهتر از قبل خواهد شد و شرایط‌مان در جدول رده بندی بهتر از قبل خواهد شد. هدف ما این است که بتوانیم در بین تیم های بالایی جدول قرار بگیریم و برای رسیدن به هدفمان تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با مصدومیتی که در هفته یازدهم لیگ داشت، تصریح کرد: در آن بازی دچار مصدومیت جزیی شدم در بازی برابر تراکتورسازی هم اما ریسک نکردم و با نظر سرربی در ترکیب ثابت به میدان نرفتم اما در نیمه دوم در ترکیب قرار گرفتم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشتم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و از آمادگی کامل برخوردارم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در رابطه با دیدار برابر پرسپولیس تصریح کرد: این بازی نیز یکی از مسابقات حساس ما در لیگ محسوب می‌شود و از حساسیت های خاص خودش برخوردار است. قطعا بازی برابر تیم صدر جدول برای هر تیمی سخت است اما تیم ما هم از بازیکنان خوبی برخوردار است و برای موفقیت و پیروزی در این بازی نیز تلاش می‌کنیم.

کفشگری در خصوص رویارویی با پرسپولیس که سابقه کاپیتانی در آن را نیز دارد، گفت: من همیشه طرفدار پرسپولیس هستم و افتخار این را داشتم که سه سال پیراهن این تیم را بر تن کنم اما روز جمعه با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرم چون شاگرد مکتب بزرگ پرسپولیس هستم و شرافت در این مکتب حرف اول را می‌زند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak5ey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست جدید برانکو برای رضاییان/ علیپور همچنان روی نیمکت