تاریخ انتشار: 1403/02/11 11:20
عبدی: سطح لیگ پایین آمده. سال گذشته بهتر از امسال بود
کد خبر: 1274070

شانس پرسپولیس برای قهرمانی از استقلال بیشتر است/ برای انتخاب سرمربی فصل بعد باید بهترین تصمیم گرفته شود

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس به روی پا ایستادن هر دو و توسعه فوتبال کمک می‌کند.
شانس پرسپولیس برای قهرمانی از استقلال بیشتر است/ برای انتخاب سرمربی فصل بعد باید بهترین تصمیم گرفته شود

به گزارش فرتاک ورزشی

حسین عبدی در خصوص واگذاری‌ سرخابی‌ها گفت: گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شده و ماحصلش را دیدیم. متکی نبودن باشگاه‌ها به دولت اتفاق مثبتی است. مردم دیگر از این به بعد با یک شخص حقیقی برخورد می‌کنند. اینکه دو باشگاه روی پای خودشان بایستند باعث توسعه فوتبال می‌شود.

وی افزود: دولت باید کم کم سرمایه‌گذاری در فوتبال را به بخش خصوص واگذار کند و فقط بحث نظارتی داشته باشد. آن هم نه بحث نظارت مستقیم، بلکه غیر مستقیم و بر بخش‌های خاص. هر کسی می‌تواند، باید سرمایه گذاری کند و به حفظ حیات فوتبال و چرخش چرخ آن کمک کند.

سرمربی تیم جوانان ایران ادامه داد: نظر شخصی من این است که پرسپولیس متعلق به یک سری از پیشکسوتان و هواداران است. پرسپولیس ساختمان یا زمینی ندارد و اصلا بنگاه اقتصادی نیست که ارز‌ش‌گذاری شود. تنها چیزی که ارزش‌گذاری می‌کنند برند معنوی آن است که بر حسب افتخارات پیشکسوتان شکل گرفته است. مطمئنا ۵ درصد سهم پیشکسوتان کم است و به نظرم هیچ است. اعتقاد دارم باید شان پیشکسوتان حفظ شود.

عبدی در مورد جدال قهرمانی در این فصل از لیگ برتر گفت: به نظرم سطح لیگ پایین آمده. سال گذشته بهتر از امسال بودیم و به همین ترتیب بهتر از سال‌های گذشته بوده‌ایم. همه تیم‌ها در استرس امتیازگیری هستند. مدعیان قهرمانی استقلال و پرسپولیس و سپاهان هستند و سرخابی‌ها شانس بیشتری دارند.

وی عنوان کرد: پرسپولیس خوب کار کرده است. درست است که امتیاز کمتری دارد اما نوع بازی‌اش با عث می‌شود درصد بیشتری برای قهرمانی‌اش متصور باشیم. بازیکنان اضافه شده باعث رشد کفیت این تیم شده است. درباره تمدید با اوسمار هم باید بگویم این وظیفه به باشگاه بستگی دارد. باید بهترین تصمیم ممکن گرفته شود.

سرمربی تیم جوانان در مورد شرایط فعلی تیم جوانان ایران اظهار داشت: ما اولین اردوهای انتخابی را در حال حاضر پشت سر می‌گذاریم. به اصفهان، قزوین و بسیاری از شهرهای شمالی رفته‌ایم و در هفته‌های پیش رو به استان‌های دیگر خواهیم رفت. اگر بازیکنی بهتر از بازیکنان فعلی ‌مان پیدا کنیم قطعا از آنها استفاده می‌کنیم. کافا را در پیش داریم و امیدوارم بازی‌های دوستانه بیشتری در پیش داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6oea

آخرین اخبار