تاریخ انتشار: 1395/09/26 20:55
کد خبر: 242529

مهدی‌پور:تنور لیگ را داغ تر کردیم/ گل تبریزی صددرصد سالم بود

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با بردی که مقابل پرسپولیس کسب کردیم و شکست مقابل تراکتورسازی تنور لیگ داغ‌تر شد.
مهدی‌پور:تنور لیگ را داغ تر کردیم/  گل تبریزی صددرصد سالم بود

مهدی‌ مهدی‌پور با بیان اینکه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس یکی از سخت‌ترین بازی‌های ذوب‌آهن بوده است، اظهار داشت: خدا را شکر در روزی که ورزشگاه مملو از تماشاگر بود، توانستیم یک برد با ارزش به دست آورده و جواب محبت هواداران را که امروز برای‌مان سنگ تمام گذاشتند، بدهیم.

وی افزود: البته امروز در جایگاه VIP ورزشگاه هم پرسپولیسی نشسته بود، اما ما ممنون تماشاگران خودمان هستیم و خوشحالیم از اینکه با شکست پرسپولیس توانستیم دل آنها را شاد کنیم. این واقعاً یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود، چرا که واقعاً پرسپولیس تیم قدرتمند و قابل احترامی است.

هافبک ذوب‌آهن با تأکید بر اینکه گل مرتضی تبریزی به پرسپولیس سالم بود یادآور شد: داور امروز اشتباهاتی داشت. بدون شک گل تبریزی هیچ ایرادی نداشت و در یک صحنه هم من هیچ خطایی روی بازیکن پرسپولیس مرتکب شدم، اما داور با اعلام خطا یک موقعیت خیلی خوب به آنها داد.

مهدی‌پور راجع به هم‌گروه شدن دوباره تیم ذوب‌آهن و العین تصریح کرد: واقعاً گروه سختی نصیب ما شده است و تیم‌های گردن کلفتی در این گروه حضور دارند. رقبای ما بازیکنان میلیاردی به خدمت می‌گیرند و سال پیش هم در چنین شرایطی توانستیم از گروه‌مان صعود کنیم. هر چند در مرحله حذفی مغلوب العین شدیم.

وی راجع به عمر عبدالرحمان ستاره تیم العین نیز گفت: پارسال در زمین العین خیلی خوب عبدالرحمان را کار انداختیم، اما در تهران در یک صحنه غافلگیر شده و دروازه‌مان باز شد. بعد از آن هم نتوانستیم آن گل را جبران کنیم. به هر صورت عبدالرحمان بازیکن خطرناکی است، اما از کره مریخ نیامده است.

بازیکن ذوب‌آهن درباره این تیم در لیگ خاطرنشان کرد: ما به آینده امیدواریم. این هفته در جام حذفی یک بازی سخت داریم و بعد از آن در لیگ به میدان خواهیم رفت. هدف‌مان این است که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا حداکثر امتیازات را در لیگ کسب کرده و به در جام حذفی به مرحله بالاتر برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akgyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: پرسپولیس و ذوب‌آهن سعی کردند سطح بالا بازی کنند


کاروان پرسپولیس در راه فولادشهر با عبور از تونل قرمز
حواشی پیش از دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس