تاریخ انتشار: 1395/09/25 14:06
کد خبر: 242867

پرسپولیس و رقیبی سرسخت به نام ذوب آهن

دیدار ذوب آهن و پرسپولیس می تواند جذابیت های خاص خود را به دنبال داشته باشد. تقابل صدرنشین گلزنان در برابر بهترین خط دفاعی لیگ یکی از آنها است.
پرسپولیس و رقیبی سرسخت به نام ذوب آهن

پرسپولیس در روزهای بدی به ذوب‌آهن رسید. ذوب‌آهن مجتبی حسینی با خط آتش مهارنشدنی‌اش هر تیمی را می‌ترساند. حتی اگر آن تیم بهترین خط دفاع لیگ را داشته باشد.

 

اگرچه عملکرد خط دفاعی و خط حمله دو تیم در کل بازی‌های از ابتدای فصل فاصله زیادی با هم دارد اما اگر بخواهیم آمار ذوب‌آهن با مجتبی حسینی را درنظر بگیریم شباهت‌های زیادی بین دو تیم پیدا خواهیم کرد و جالب است که حتی در بعضی از موارد از جمله خط حمله، ذوب آهن آمار بسیار بهتری هم داشته است.

 

ذوب آهن در 4 هفته اخیر در بازی مقابل تیم های استقلال خوزستان، پیکان، ماشین سازی و صنعت نفت  فقط یک گل دریافت کرده و پرسپولیس هم از 4 بازی اخیر مقابل صنعت نفت، پیکان، ماشین سازی و پدیده یک گل خورده به نام خود ثبت کرده است.

اگر بخواهیم همین 4 هفته را در نظر بگیریم هر چه قدر دو تیم در آمار گل خورده به یکدیگر شباهت دارند، از نظر خط حمله با یکدیگر متفاوت هستند. ذوب آهن با زدن 10 گل در 4 هفته از پرسپولیس پیشی گرفته است. سرخپوشان در 4 هفته اخیر 4 گل به ثمر رسانده اند. عملکرد خط آتش ذوب‌آهن مقابل خط دفاع مستحکم برانکو و همچنین رویارویی طارمی و دیگر مهاجمان پرسپولیس با سد دفاعی ذوب‌آهن، این بازی را به یکی از جذابترین و حساس‌ترین بازی‌های این هفته تبدیل می‌‌کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vo96n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن رقیب سرسخت پرسپولیس

ذوب-پرسپولیس؛ بدون نقش‎آفرینی مهاجم‌استقلال
تبریزی به دنبال هت تریک مقابل سرخ‌ها؛