تاریخ انتشار: 1395/10/05 02:07
استخر 50 متر در امیدیه را از دست دادیم
کد خبر: 240629

جعفری: سرمربی سایپا با لگد به نماد 5 متر ضربه زد/درگیریِ پیش آمده ربطی به تیم‌ها نداشت!

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه گفت: در پایان بازی ما برابر سایپا، سرمری حریف با لگد ضربه‌ای به نماد 5 متر زد.
جعفری: سرمربی سایپا با لگد به نماد 5 متر ضربه زد/درگیریِ پیش آمده ربطی به تیم‌ها نداشت!

رضا جعفری درخصوص پیروزی در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر واترپلو برابر سایپا اظهار داشت: تیم ما و سایپا در جایگاه‌های سوم و دوم جدول رده‌بندی حضور داشتیم و بازی‌مان بسیار حساس بود. از طرفی ما هفته گذشته هم یا یک اختلاف برابر دانشگاه آزاد باختیم و حساسیت‌های این مسابقه بیشتر شد.

وی ادامه داد: تیم سایپا 90 درصد بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارد و امکانات بسیار خوبی هم دارد. با حضور این تیم در لیگ برتر واترپلو به نوعی رونق به این رشته بازگشته است. ما بازی خوبی برابر سایپا انجام دادیم و توانستیم در ابتدای مسابقه 2 گل از حریف پیش بیافتیم.

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه عنوان کرد: بازی تا وقت چهارم با برتری ما ادامه داشت، اما در وقت پایانی بازی مساوی شد. به هر حال در دقایق پایانی مسابقه تفکرات فنی ما بهتر از حریف بود و توانستیم با به پیروزی برسیم. در مجموع بازی زیبایی بود و فکر می‌کنم همه از دیدن آن لذت بردند.

جعفری درخصوص درگیری که در پایان این مسابقه پیش آمد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خانواده واترپلو کوچک است درگیری هم در این رشته کم پیش می‌آید. اتفاقی که در بازی ما با سایپا افتاد هم ربطی به تیم‌ها نداشت و بیشتر یک مسئله شخصی بود. درگیری بین مربی و شاگرد پیش آمد و به نظرم برای رفع آن باید ریشه‌یابی کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه در لحظات پایانی گل هفتم را به ثمر رساندیم طبق روال همیشه شادی کردیم و چند دقیقه بعد بازی تمام شد. بعد از اتمام مسابقه مربی سایپا اذعان داشت که زننده گل هفتم به سمتش خوشحالی کرده است. متاسفانه وی هم با لگد به نمادهای 5 متر ضربه زد و سپس به سمت نیمکت تیم خودش رفت. من در مجموع از سرمربی سایپا غیر از احترام چیزی ندیدم و بسیار برای وی احترام قائل هستم.

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه درمورد برنامه‌های تیمش برای نیم فصل دوم گفت: ما در نیم فصل تعطیلات نداریم و پنج‌شنبه باید برابر نیروی زمینی قرار بگیریم. به دلیل این فشردگی کارمان کمی سخت می‌شود، اما چاره‌ای نداریم. رقابت‌ها امسال بسیار نزدیک و غیر قابل پیش‌بینی است و راه طولانی برای تعیین قهرمان باقی مانده است.

جعفری اظهار داشت: ما استخر 50 متر در شهرستان خود را از دست داده‌ایم و چون استخری نداریم مجبور هستیم در تهران از حریفان خود میزبانی کنیم. به هر حال تلاش ما این است که بازی به بازی پیشرفت کنیم و در شرایط بهتری قرار بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akl7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران در برابر سایپا شکست خورد