تاریخ انتشار: 1395/09/27 13:44
کد خبر: 242405

ونگر: کار گواردیولا در انگلیس ساده بوده

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد که انتقاداتی که از گواردیولا مطرح شده، در مقایسه با انتقاداتی که در طی سال ها از او به عمل امده هیچ است.
ونگر: کار گواردیولا در انگلیس ساده بوده

به گزارش فرتاک ورزشی ، سرمربی سابق بایرن مونیخ پس از کسب چند نتیجه ضعیف در سیتی مورد انتقاداتی قرار گرفت و جوی علیه او در رسانه‌ها ایجاد شد. کار به جایی رسید که گواردیولا در مصاحبه ای عنوان کرد که احتمال اخراجش نیز وجود دارد ولی با این حال ونگر مدعی شد که این انتقادات در مقایسه با انتقاداتی که از او به عمل آمده هیچ است.

 

1WNq0wuHTtlY

او گفت:" من باید چند روزنامه از زمان حضورم روی نیمکت تیم را آماده کنم تا ببینید کار امروز مربیان خارجی خیلی راحت تر است. وقتی من به اینجا آمدم کار برای مربی های خارجی خیلی دشوار بود. امروز کار برای مربی های انگلیسی دشوار است. دوره عوض شده است.آیا از انتقادات تعجب کرده ام؟ بله و خیر. بله زیرا کارنامه گواردیولا فوق العاده است و نه به خاطر اینکه انتقادات در فوتبال مدرن بخشی از کار است. مردم در انگلیس واقعا عاشق فوتبال هستند و با شور و انگیزه برای هر بازی به استادیوم می‌آیند. من به آنها احترام می‌گذارم ولی مردم می‌خواهند تیمشان پیروز شود. به علاوه مردم صبور نیستند. جامعه مدرن اینطور است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akrqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر: توان حذف رئال مادرید را هم داریم
در مصاحبه با خبرنگاران

فاش شدن یک نکته از زندگی مدافع بایرن
آلابا:در دوران کودکی طرفدار آرسنال بودم