تاریخ انتشار: 1395/10/09 12:42
کد خبر: 239577

وقتی منصوریان تا آخر فصل ماندنی می شود

استقلال در بازی با سپاهان یکی از معدود نمایش‌های قابل دفاعش در لیگ شانزدهم را ارایه داد تا فضایی که قبل از این بازی کاملا علیه منصوریان بود، بعد از مسابقه به سود او بچرخد.
وقتی منصوریان تا آخر فصل ماندنی می شود

،جسارت منصوریان در نیمکت‌نشین کردن چند بازیکن اسمی تیمش مثل بختیار رحمانی، مهدی رحمتی، یعقوب کریمی و خسرو حیدری باعث شد مساوی دیرهنگام نقش جهان خیلی به هواداران بچسبد و آنها بار دیگر یاد شعار ابتدای فصل‌شان یعنی «حمایت تا قیامت» بیفتند. تساوی استقلال در اصفهان البته یک جنبه بسیار کلیدی دیگر هم داشت؛ اینکه شاید آخرین فرصت باشگاه برای اعمال تغییر در کادر فنی را از بین برد و از حالا شاید تا آخر فصل استقلالی‌ها شانس عوض کردن منصوریان را نخواهند داشت.

توجه داشته باشید که تنها پنج هفته بعد از آغاز مسابقات دور برگشت، استقلال وارد یک برهه بسیار حساس خواهد شد. آنها از اواسط بهمن دو بازی بسیار سنگین برابر السد قطر و پرسپولیس خواهند داشت که می‌تواند سرنوشت استقلال را در مورد دو جام باقی‌مانده تعیین کند. در این شرایط طبیعی است که کادر مدیریتی استقلال دیگر چاره‌ای غیر از حمایت صددرصدی از علیمنصور پیش رو نخواهد داشت. از این نظر شرایط تا حدودی شبیه دور رفت است؛ جایی که استقلال از پنج بازی اول فقط سه امتیاز به دست آورد، اما نزدیکی به داربی تهران مانع از تغییر منصوریان شد. حالا هم مدیران باشگاه یک تصمیم تاریخی گرفته‌اند و ریسک بزرگی کرده‌اند؛ حدود 45روز دیگر بیشتر و بهتر از هر زمانی مشخص خواهد شد این تصمیم آنها درست بوده یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akwbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیم فصل جهنمی در انتظار منصوریان و استقلال!

منصوریان اسیر وعده های خود!
استقلال و علیمنصور صلابت لازم را ندارند!