تاریخ انتشار: 1395/10/11 14:12
کد خبر: 239153

سه مدافعی که بلاتکلیف هستند

سه مدافع مطرح فوتبال کشور، همچنان بلاتکلیف می باشند.
سه مدافعی که بلاتکلیف هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، با آغاز رسمی پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم های متعددی در پی جذب بازیکنان نامی و اسم و رسم دار می باشند و داشتن رزومه بازیکن، پروسه ایست که اکثر مدیران به آن توجه ویژه ای می کنند و حال در این بخش سه بازیکنان رزومه داری را عنوان خواهیم کرد که به دلیل مشکلات مالی تیمشان و یا مشکل شخصی، از این تیم های نیم فصل اول خود جدا شده اند.

مهدی شکوهی (شهرداری بندرعباس)

مهدی شکوهی کاپیتان باسابقه اسبق ایرانجوان بوشهر که نیم فصل اول را در تیم جنوبی شهرداری بندرعباس پشت سر گذاشت و با این تیم موفق شد در پایان نیم فصل، عنوان دومی گروه خود را کسب کند، به دلیل مشکلات مالی این تیم تصمیم به جدایی گرفت و حال از دو تیم بوشهری لیگ یک پیشنهاد رسمی دریافت کرده است و شاید در همین روزهای آتی، خبر نهایی عقد قرارداد وی نیز رسانه ای شود.

علیرضا نظیف کار(داماش گیلان)

مدافع اسبق خونه به خونه مازندران که بسیار علاقه دارد مجدد به تیم سابقش بازگردد، نیم فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشت و پس از نوسانات زیاد در تیم داماش، تصمیم گرفت که در نیم فصل دوم برای داماش توپ نزند و با گرفتن رضایت نامه، رسما از این تیم جدا شد تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیم دیگری منتقل شود. سپیدرود رشت یکی از مشتریان پروپاقرص وی محسوب می شود، اما باید دید نظرمحمدی با وجود هادی موسوی و هادی تامینی به نظیف کار نیاز دارد یا خیر.

هادی شکوری (راه آهن)

شکوری که فصل گذشته خاطرات خوشی را در بابل گذراند و بدش نمی آید که مجدد آن خاطرات را با مردم بابل مرور کند، به دلیل مشکلت سرسام آور راه آهن رسما ساز جدایی کوک کرد، اما هنوز خبر قطعی از خروج وی از راه آهن منتشر نشده است، اما از گوشه و کنار خبر می رسد که وی با یک تیم دیگر پایتخت نشین به توافق اولیه دست پیدا کرده است و به نظر می رسد وی را باید از راه آهن جدا شده دانست.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akwmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت مدافع متعصب ایرانجوان به این تیم!