تاریخ انتشار: 1398/12/17 20:36
بازی سخت کهکشانی ها مقابل رئال بتیس؛
کد خبر: 68377

تقابل جذاب روبی و زیدان در جهنم ویامارین

تیم های رئال بتیس و رئال مادرید در هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا فرداشب رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
تقابل جذاب روبی و زیدان در جهنم ویامارین

جدال و‌ نبرد تاکتیکی زیدان و روبی در ورزشگاه جهنم گونه ی ویامارین شهر سویای ایالت آندلس درجنوبی ترین منطقه اسپانیا، از جذابیت و حساسیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

این‌دیدار یکی از سخت ترین دیدارهای رئال مادرید برای حفظ صدرنشینی خواهد بود،زیرا کهکشانی ها همواره پس از الکلاسیکو ،بازی های سخت ودشواری داشته اند،هرچند شاگردان زیدان پس از شکست دادن رقیب سنتی خود، از روحیه ی مضاعفی برای دشت هر سه امتیاز این دیدار دشوار برخوردارند؛ اما

کوچکترین لغزشی ازسوی کهکشانی ها در ویا مارین به قیمت ازدست رفتن صدر جدول خواهد انجامید و پس گرفتن مجدد آن بسیار سخت تر از قبل میشود.

زیزو که درعرض ده روز سه بازی سخت و دشواری درپیش دارد،احتمالا به یکی دو بازیکن خود استراحت خواهد داد که بیشتر این تغییرات درخط استراتژیک میانی خواهد بود،جایی که نبض بازی در آنجا می زند.

با درخشش وینیسیوس در الکلاسیکو ،غیبت آزارد تا حدود زیادی کم رنگ شد،هرچند این برزیلی تند وتیز درطول فصل از ثبات لازم برخوردار نبوده و نوسان در بازی او بیشتر به چشم می خورد.

اگر وینیسیوس، همیشه همانند دیدار مقابل بارسلونا باشد،سمت چپ رئال مادرید را بیمه خواهد کرد.

 

در آن‌سوی زمین شاگردان روبی درتیم بتیس قرار دارند که رده چهاردهم جدول لالیگا را دراختیار دارند.

شاگردان روبی در بازی رفت رئالی ها را درسانتیاگوبرنابئو با دو گل شکست داده بودند و ازطرفی آنها در هفته گذشته در مستایا به سختی (۲-۱) برابر  والنسیا تن به شکست دادند  و سه هفته پیش  در بنیتو ویا مارین نیز ،مقابل بارسلونا با دشواری محض و روی نبوغ مسی  (۳-۲) شکست خوردند تا بنوعی سبزقبایان شهر سویا این دو تیم را زجر کش کرده باشند.

آیا چالش بازی رفت از سوی شاگردان روبی مربی ۵۰ ساله بتیس ،برابر کهکشانی ها را مجددا در ویا مارین خواهیم‌ دید؟

باید منتظر یکشنبه شب ۱۸ اسفند ۹۸ ماند.

 

بتیس همیشه در خانه یقه تیم های بزرگ را گرفته و یا مقابل آنها به سختی متحمل شکست شده است.

بازیکنان‌ بتیس بدون فشار روانی نسبت به حریف بازی خواهند کرد. بلعکس آنها، فشار روانی روی دوش بازیکنان رئال مادرید سنگینی می کند،زیرا آنها برای حفظ صدرجدول محکوم به پیروزی هستند.

بتیس در ضد حملات بخوبی عمل می کنند.روبی با استفاده از مدل ۲-۵-۳، شکل وشیوه بازی بتیس را نسبت به دوران کیکه ستین تغییر داده است.

آنها همانند دوران ستین کمتر مالکانه بازی می کنند و بیشتر از پاس های طولی و بازی درفازها استفاده می کنند.

زوج نبیل فقیر(فکیر) و ایگلسیاس که از سوی کاروالیو،گواردادو،خواکین و بویژه کانالس تغذیه و‌حمایت میشوند،می تواند خط دفاعی رئال را با مشکلات فراوانی مواجه کند.

این دیدار نیز ممکن است آبستن حوادث غیرقابل پیش بینی باشد.

امین یزدانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ambky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هالند به حضورش در رئال واکنش نشان داد