تاریخ انتشار: 1395/06/01 11:50
اختصاصی/
کد خبر: 266205

بزرگان تراکتور در خصوص این تیم و قلعه نوعی چه می گویند؟!

یارگیری ابتدای فصل تراکتور و ادامه حضور امیر قلعه‌نوعی در راس هدایت این تیم تبریزی باعث شد خیلی‌ها این تیم را مدعی اصلی قهرمانی لیگ شانزدهم بنامند.
بزرگان تراکتور در خصوص این تیم و قلعه نوعی چه می گویند؟!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، همه در انتظار بودند تا سوت آغاز لیگ زده شود تا از تراکتور مدل نود و پنج پرده‌برداری شود. آنها لیگ را با دو تساوی شروع کردند اما در ادامه با کسب دو برد خوب توانستند به یک قدمی صدر جدول برسند. دیروز با تعدادی از پیشکسوتان تراکتور درباره دیدگاه آنها در خصوص شرایط این تیم تبریزی صحبت کردیم که گزارش آن را می‌خوانید:

 

دین‌محمدی: در تراکتور بازیکن ذخیره بی‌معنی است

سیروس دین‌محمدی بازیکن سال‌های نه چندان دور تراکتور درباره شرایط این تیم تبریزی گفت: این یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه تراکتور است و شاهد آن هستیم در این تیم کلمه‌ای به نام ذخیره معنی ندارد زیرا بازیکنان فیکس و ذخیره هیچ متفاوتی با هم ندارند. به نظرم تراکتور شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است و از ابزار مهم رسیدن به این مهم برخوردار است. این که گفته می‌شود حضور ستارگان زیاد تیم را به حاشیه می‌برد را قبول ندارم زیرا اگر بازیکنی هم قهر کند با توجه به حضور بازیکنان خوب زیاد، تیم با مشکل روبه‌رو نخواهد شد. او در ادامه افزود: علاوه بر همه اینها حضور امیر قلعه‌نوعی روی نیمکت مربیگری این تیم یکی از شاخصه‌های اصلی قهرمانی تراکتور است. او در گذشته هم هدایت این تیم را برعهده داشته است و این موضوع به او کمک می‌کند تا با شناخت خوبی از تیم و حواشی آن تراکتور را آماده قهرمانی کند.

 

استاد اسدی: تراکتور هماهنگ شود به تیمی رحم نمی‌کند

علی‌رضا استاد اسدی مدافع سال‌های نه چندان دور تراکتورسازی درباره شرایط این تیم گفت: تراکتور تیم خوبی است و اگر دچار حاشیه نشود قهرمان خواهد شد. به نظرم رقیب اصلی تیم حواشی است که قلعه‌نوعی در مهار حواشی و کنترل آن مدیریت خوبی دارد. تراکتور آنطور که من شرایط آن را دیده‌ام می‌تواند برای اولین بار قهرمان ایران شود و آذری‌ها را خوشحال کند. او در ادامه افزود: این تیم اگر به هماهنگی لازم برسد به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد و به نظرم تیم به تمام معنی در قواره یک تیم قهرمان است.

 

ضیایی: تراکتور باید پلان 2 داشته باشد

محمدحسین ضیایی سرمربی سابق تراکتور درباره شرایط این تیم گفت: تراکتور تیم خوبی است و به بهترین شکل بسته شده است. اگر امکانات و حمایت‌ها به این شکل ادامه داشته باشد، این تیم‌ مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. این تیم از نظر مهره بهترین تیم ایران است اما از نظر فوتبالی به تکامل تاکتیکی نرسیده است زیرا فقط یک شکل بازی می‌کند. امکان دارد مقداری از فصل جلو برود و حریفان از این تیم شناخت پیدا کنند که این موضوع مشکل‌ساز می‌شود. امیر هر زمان تیم‌‌های او عقب می‌افتد با استفاده از دو بازیکن قدبلند فقط روی دروازه ارسال می‌کند. به قول معروف اگر تراکتور پلان دو نداشته باشد به مشکل می‌خورد.

 

حلالی: قلعه‌نوعی فرصت آزمون و خطا ندارد

اسماعیل حلالی هافبک سابق تراکتورسازی درباره شرایط این تیم گفت: تراکتور امسال تیم خوب و باتجربه‌ای است که از روز اول برای قهرمانی بسیج شده است. تجارب قلعه‌نوعی و حضورش در گذشته در این تیم می‌تواند در راه قهرمانی به او کمک زیادی کند. او فرصت آزمون و خطا ندارد. این از بهترین تراکتور‌های تاریخ است که بزرگ‌ترین حامیان را دارد. منظورم پتانسیل هوادار است که در همه شهرها از این تیم حمایت می‌کنند. علاوه بر این با این نکته که می‌گویند تیم پیر است مخالف هستم. همه تیم‌ها آرزوی داشتن‌ هافبکی مثل محمد نوری یا بازیکنی با تجارب بنگر را دارند. بنگر فقط یک ایراد دارد که رک حرف می‌زند اما برای تیمش جان می‌دهد.

خبرنگار: "بهنام معتمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anade

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش لیگ یکی بازهم بی نتیجه ماند/ سازمان لیگ حرف آخر را زد