تاریخ انتشار: 1396/04/07 22:56
کد خبر: 200105

آبیدال: بالای سر بردن جام قهرمانی لالیگا به همراه ویلانووا بهترین خاطره ام از بارسلونا است

بارسلونا در فصل ۲۰۱۲/۱۳ موفق شد قهرمانی در لالیگا را به دست آورد و به دلیل اینکه مربی و مدافع این تیم با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کردند جام قهرمانی را تیتو ویلانووا به همراه اریک آبیدال بالای سر بردند.
آبیدال: بالای سر بردن جام قهرمانی لالیگا به همراه ویلانووا بهترین خاطره ام از بارسلونا است

 اریک آبیدال که یکی از اعضای تیم رویایی تحت هدایت پپ گواردیولای بارسلونا بود به مناسبت دهمین سالگرد انتقالش بارسلونا در خصوص دوران حضورش به عنوان بازیکن در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا حاضر شد و از بهترین لحظات حضورش در این باشگاه صحبت کرد. آبیدال ۳۷ ساله که در حال حاضر به عنوان یکی از سفرای باشگاه بارسلونا فعالیت می کند با یادآوری بهترین لحظات حضورش در بارسلونا در این خصوص گفت:

    بهترین لحظاتی که در بارسا داشتم مربوط به زمانی است که به همراه تیتو جام قهرمانی را بالای سر بردیم. همچنین در آخرین دیداری که در بارسا به میدان رفتم پسر عمویم که بخشی از کبدش را به من اهدا کرده بود تا به زندگی ادامه بدهم به همراهم تا وسط زمین چمن نیوکمپ آمد و احساس می کنم مستحق این اتفاق بود. او مورد تشویق بسیاری قرار گرفت و فکر می کنم این با آرمان های مورد نظر باشگاه کاملا برابری دارد.

آبیدال تنها جام قهرمانی لالیگا را بالای سر نبرده بود، او پس از اینکه برای اولین بار بیماری خود را شکست داده بود جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۱ را نیز بالای سر برده بود و در این خصوص افزود:

    کارلس به من گفت باید بازوبند کاپیتانی را به دست ببندم و من را قانع کرد که من لایق آن هستم. او به من گفت با مربی و همه بازیکنان صحبت کرده است و همه افراد قبول کرده اند که من جام قهرمانی را بالای سر ببرم. نمی خواستم این کار را قبول کنم اما او من را قانع کرد. به یاد دارم که جام را بالای سر بردم اما از جو حاکم بر استادیوم چیزی به یاد ندارم چرا که در دنیای خودم به سر می بردم.

آبیدال به دلیل سرطان کبد در دو مرحله مجبور شد در میانه فصل تمرین بارسلونا را ترک کند تا به مداوای بیماری خود بپردازد، وی در ادامه در خصوص مبارزه اش با بیماری نیز صحبت کرد و گفت:

    زمانی که بیماری من تشخیص داده شد به هم تیمی هایم گفتم نگران نباشید، شما کار خودتان را انجام بدهیم و من تا قبل از پایان فصل به تیم اضافه خواهم شد. تنها چیزی که در سر داشتم این بود که بهتر بشوم و بار دیگر به زمین بازی باز گردم. همچنین همسرم می خواست تا پس از اینکه بارسا را ترک کردم فوتبال را کنار بگذارم اما او حالا من را درک می کند چرا که از همان موقع می دانستم که می توانم مدتی دیگر نیز به بازی مشغول باشم.

آبیدال در ادامه در خصوص دیدارهای به یاد ماندنی در زمان حضورش در بارسا صحبت کرد و پیروزی ۶-۲ در سانتیاگو برنابئو و گل ثانیه های پایانی اینیستا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی را بهترین و به یاد ماندنی ترین دیدارهای خود در زمان حضور در بارسا نام برد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ao9lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره اتلتیکو و تکذیب شایعه پیوستن به بارسلونا