تاریخ انتشار: 1396/04/26 21:09
کد خبر: 195305

دربی 85 وارد فاز جدیدی شد/ رضایت اسپانسر یا تقابل با سازمان لیگ؟

مدیران سرخابی با یک چالش جدی مواجه شدند.
دربی 85 وارد فاز جدیدی شد/ رضایت اسپانسر یا تقابل با سازمان لیگ؟

ساعتی پیش اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال با ارسال نامه‌ای به مدیریت  باشگاه های سرخابی، خواستار نظر صریح و رسمی آنها درخصوص دربی ۸۵ شد.

این اتفاق پرونده دربی دوستانه آلمان را وارد فاز جدیدی کرد.

برای مدیران سرخابی دو حالت وجود دارد اول اینکه دربی لغو شود و پرسپولیس جمعه به مصاف نفت تهران در چهارچوب سوپر جام برود که ممکن است این تصمیم درصورت عدم حمایت سازمان لیگ و فدراسیون عواقب بدی بدنبال داشته باشد چون قراردادی بین شرکت برگزارکننده دربی و شرکت آلمانی منعقد گردیده و فسخ قرار داد با جریمه های سنگینی روبرو  خواهد شد؛اسپانسر دو باشگاه معتقد است که اگر قرار بر لغو این بازی بود باید قبل از عقد قرار این تصمیم گرفته می شد تا شرکت آلمانی تدارکات و مهیا کردن استانداردهای لازم را انجام ندهد و بلیطی هم فروخته نشود.

تصمیم دوم برگزاری دربی ۸۵ با تمام انتقادهایی است که به آن می شود و بعضی از این انتقادها درست و منطقی است اما به هرحال سود چندین میلیاردی که گفته می شود حدود ۱۰ میلیارد برای هر باشگاه است بدست آید و باعث شود تا این دو باشگاه که با ضرب الاجل هایی درخصوص بدهی ها مواجه هستند مرتفع گردد.

البته احتمال اینکه با جرایم سازمان لیگ مواجه شوند وجود دارد.

راه سوم و منطقی ترین راه که بر اساس برخی از اخبار دریافتی مدیران سرخابی و تاج ریاست فدراسیون قصد دارند با ارائه راهکارهایی این جریان را با حداقل ضرر مرتفع کنند.

در واقع دو طرف قصد دارند با ارائه یک راهکار مناسب یک معادله دو سر برد ایجاد کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aodyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جنگ داخلی برای دربی اروپایی/ قرمز و آبی پایتخت، علیه سازمان‌ لیگ برتر!