تاریخ انتشار: 1396/04/11 08:16
کد خبر: 199277

پست اینستاگرامی خرید جدید استقلال: از همه هواداران استقلال معذرت خواهی می کنم +عکس

پس از آنکه خرید تازه استقلال مجبور شد به باشگاه قبلی اش یعنی نفت تهران برگردد، در صفحه در اینستاگرامش پیامی را برای هواداران استقلال نوشت و به آنها قول داد با قدرت بیشتری به این تیم بازخواهد گشت.
پست اینستاگرامی خرید جدید استقلال:  از همه هواداران استقلال معذرت خواهی می کنم +عکس

سینا خادم پور که چند روز پیش با عقد قراردادی ۵ ساله و به عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال به استقلال پیوسته بود، پس از آنکه مطلع شد طبق قوانین فدراسیون فوتبال، فسخ یک طرفه قراردادش با باشگاه نفت تهران غیرقانونی است، از روز گذشته (شنبه) در تمرینات این تیم شرکت کرد و در فصل آینده لیگ برتر زیر نظر علی کریمی بازی خواهد کرد.  

بازیکن ملی پوش نفت تهران در خصوص جدایی از استقلال، در آخرین پست اینستاگرامی اش، خطاب به هواداران این تیم نوشت:

سلام خدمت همه هواداران استقلال، من به خاطر فسخ قراردادم نتونستم در اختیار باشگاه استقلال باشم، از همین جا دست تک تکتونو می بوسم، شرایط جوری شد که نتونم برگردم، از همین جا هم از علی آقا منصوریان و همه هواداران استقلال و باشگاه بزرگ استقلال معذرت خواهی می کنم، آرزوی موفقیت دارم برای باشگاه استقلال و خودم، به امید خدا امسال بازی می کنم و با تجربه و با قدرت بیشتر بر میگردم و به تیم محبوبم کمک می کنم. از همین جا معذرت خواهی می کنم، دست خودم نبود شرایط جوری بود که برگشتنم به نفت، هم به من هم به آینده استقلال کمک می کند و از همین جا قول میدم که خیلی با تجربه و پخته تر برگردم و خیلی قوی تر بتونم به باشگاه محبوبم برگردم و بهترینا رو بسازم و به دست بیارم با تیم بزرگ و خوب استقلال. با آرزوی موفقیت برای من و باشگاه بزرگ استقلال دوستتون دارم. یاحق التماس دعا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aoljv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامجومطلق: تجربه جباری و منتظری به استقلال کمک می‌کند/ هر کمک فکری از دستم برآید به کریمی می‌کنم