تاریخ انتشار: 1396/04/17 12:20
کد خبر: 197729

خطیبی: اگر لازم باشد به رسول هم تذکر می‌دهم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز می گوید پیش از این قصد داشت به عنوان سرمربی به کار خود ادامه دهد اما با پیشنهاد ماشین سازان برای قبول پست مدیرعاملی این تیم، وارد دنیای مدیریت شد.
خطیبی: اگر لازم باشد به رسول هم تذکر می‌دهم

به گزارش فرتاک ورزشی ،حسین خطیبی پس از عهده دار شدن پست مدیریتی در باشگاه ماشین سازی تبریز در رابطه با شرایط این تیم و حضور خود به عنوان مدیرعامل این تیم تبریزی به صحبت پرداخت. وی درباره پیشنهاد مربیگری در این تیم گفت: بعد از انتخاب رسول توسط مسئولین باشگاه ماشین‌سازی، او با من تماس گرفت و درخواست کرد که به مانند تمام سال‌هایی که سرمربی بوده و روی نیمکت کنارش بودم به تیم بپیوندم اما نپذیرفتم و به او گفتم از دور هر کمکی از دست بربیاید برای ماشین‌سازی انجام خواهم داد اما نمی‌توانم به عنوان مربی با آنها همکاری کنم چراکه  تصمیم داشتم امسال خود هدایت یک تیم را برعهده بگیریم. پس از آن به بررسی پیشنهاداتم مشغول شدم و تصمیم داشتم به یکی از آنها پاسخ مثبت بدهم و اگر هم شرایط مدنظرم با آن تیم هماهنگ نبود، مدتی را از فوتبال کناره‌گیری کنم. 

 
وی ادامه داد: من در حال بررسی پیشنهاداتم بودم که دکتر شریعت‌زاده مدیرعامل کارخانه ماشین‌سازی با بنده تماس گرفتند و گفتند که ما تیم ماشین‌سازی را از هیات فوتبال و شهرداری گرفته و بار دیگر با حمایت این تیم قصد تیم‌داری داریم و می‌خواهیم شما مدیریت این تیم را عهده‌‌دار شوید. البته ایشان علاقمند به کار با رسول خطیبی هم بودند و از همین رو کار مدیریت را دست من سپردند. من به دلیل قدمت 50 ساله این تیم تبریزی به نسبت سایر تیم‌های این شهر و حمایت هوادارانش مدیریت این تیم را در دست گرفتم تا حقی که طی این‌ سال‌ها از این تیم ضایع شده دوباره به آن برگردانم. امیدوارم در این راه بتوانم موفق باشم و قدمی هرچند کوچک اما تاثیرگذار برایشان بردارم. 

 
او درباره احتمال لیگ برتری شدن ماشین سازی در فصل بعد گفت: با مایت مسئولین استان، بازیکنان، کادرفنی و به ویژه حمایت هواداران تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا دوباره ماشین‌سازی به لیگ‌برتر صعود کند و جز مدعیان قهرمانی در لیگ یک باشد. 

 
وی در رابطه با مدیریت خود در این تیم گفت: من اولین مدیرعامل فوتبالی تبریز هستم و تا به حال سابقه نداشته یک مدیرعامل در باشگاه‌های تبریزی فوتبالیست بوده باشد. از رکوردشکنی‌ام در تبریز خوشحالم.  

 
خطیبی درباره نظارت بر عملکرد برادر خود در این تیم گفت: رسول نه، هر کس دیگری که هدایت ماشین‌سازی را برعهده داشته باشد اگر مشکلی در سرمربیگری و هدایت تیم از او ببینم قطعا به او گوشزد خواهم کرد. وظیفه من به عنوان مدیرعامل رساندن تیم به موفقیت و حمایت از تیم ماشین‌سازی است، سعی می‌کنم با برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت این تیم را به اهداف بزرگش برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aowak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین خطیبی: به همراهی هواداران و مسئولان نیاز دارم/ ماشین سازی را به جایگاه اصلی خود می‌رسانیم
مدیرعامل جدید ماشین سازی مطرح کرد؛