تاریخ انتشار: 1397/10/04 09:59
کد خبر: 116405

در جواب رضاییان؛جلوی کسی گردن کج نکرده و نمی‌کنیم که به تیم ملی دعوت شویم!

مدافع ملی‌پوش کشورمان از منتقدان لیست تیم ملی خواست دهانشان را ببندند! که این مصاحبه رامین با واکنش های بسیاری همراه شد.
در جواب رضاییان؛جلوی کسی گردن کج نکرده و نمی‌کنیم که به تیم ملی دعوت شویم!

پیشتر نوشته بودیم بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند تا پایان جام ملت‌های آسیا حرفی علیه رامین رضاییان نزنند، اما به تازگی اتفاق جالبی افتاد. شنیدیم رامین رضاییان با چند بازیکن پرسپولیس که سابقه همبازی بودن با آن‌ها در پرسپولیس و تیم ملی را دارد تماس گرفته و گفته منظورش از این حرف‌ها به آن‌ها نبوده است!

رامین فقط با یک بازیکن پرسپولیس تماس نگرفته است. بازیکنی که ظاهراً منظور رامین رضاییان به او بوده است. شنیدیم این بازیکن نیز به همبازیانش گفته است: «ما وقتی نیستیم بدون دعوت بلند نمی‌شویم به کمپ تیم ملی برویم، التماس کنیم که کی‌روش دلش بسوزد و دوباره ما را دعوت کند. جلوی کسی هم گردن کج نکرده و نمی‌کنیم که به تیم ملی دعوت شویم. امیدوارم این آقا بتواند فیکس بازی کند، چون در پرسپولیس هم نیمکت‌نشین صادق محرمی بود و احتمالاً جام ملت‌ها هم باید ذخیره وریا غفوری باشد و...»

البته وقتی یکی از همبازیان به این بازیکن گفته است چرا مصاحبه نمی‌کنی و همین حرف‌ها را نمی‌زنی؟ طرف جواب داده است: «جواب رامین رضاییان بماند برای بعد از جام ملت‌های آسیا!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap8xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاخره سکوت رامین رضاییان شکسته شد/بازیکن ایرانی در فوتبال اروپا بازار ندارد!