تاریخ انتشار: 1397/08/24 20:04
کد خبر: 121677

جباری: داور بازی امروز را درآورد / هدف تیم ما قهرمانی است

مهدی جباری، سرمربی تیم جوانان المپیک اندیشه: به جرأت می گویم داور بازی امروز را درآورد
جباری: داور بازی امروز را درآورد / هدف تیم ما قهرمانی است

مهدی جباری در گفت و گو با فرتاک ورزشی درخصوص تساوی المپیک اندیشه با پیکان در لیگ برتر جوانان تهران گفت: ‌بازی خوبی بود.

 تیم ما ۳ بر ۱ جلو بود ولی متأسفانه اشتباهات داوری به تیم ما خیلی لطمه زد.

وی افزود: تیم پیکان دو گل مشکوک به ما زد. گل دوم این تیم با خطایی که روی مدافع ما شد و ضربه سری که زدند به ثمر رسید. گل سوم آن ها هم با اعلام یک پنالتی اشتباه به دست آمد. درجایی که وقت اضافه ۴ دقیقه اعلام شده بود، پیکانی ها در دقیقه ۹۶ توپی را به روی دروازه ما ارسال کردند که بدون اینکه برخوردی با بازیکنان ما داشته باشد، راهی اوت شد اما داور به اشتباه برای حریف پنالتی اعلام کرد. خود تیم پیکان هم قبول دارد که پنالتی به اشتباه اعلام شده است.

وی ادامه داد: تیم پیکان هم خوب بازی کرد اما حق تیم ما برد بود. به جرأت می گویم داور این بازی را درآورد.

جباری در رابطه با هدف باشگاه المپیک اندیشه در لیگ امسال گفت: هدف تیم ما این است که قانون لیگ جوانان را تغییر دهیم که هر سال تیم های مقاوت و پیکان قهرمان نشوند. یک سال هم تیم درجه دو قهرمان شود. از ابتدای فصل تا به حال جز چهار تیم اول لیگ بودیم، فاصله چندانی هم با سه تیم اول لیگ نداریم و هدف اصلی ما این است که به قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنیم البته اگر داوری ها بگذارند.

سرمربی المپیک اندیشه درخصوص شرایط مالی و امکانات این تیم اظهار داشت: با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور، مدیران ما مردانه کار می کنند، تیم خصوصی است و در چهار رده نوجوانان، نونهالان، جوانان و امید کار می کنند و هزینه می کنند. ما از این ناراحت هستیم که یک سال هزینه می کنیم  و تلاش‌مان بر این است که در بازی ها نتیجه بگیریم اما متأسفانه نمی گذارند.

وی ادامه داد: باشگاه ما از صفر شروع کرده و در این یک سالی که به این تیم آمده ایم هیچ بازیکنی نداشتیم و از تیم های استقلال، سایپا و... بازیکن گرفتیم و توانستیم خوب هم نتیجه بگیریم.

مصاحبه: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apnve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج هفته بیستم لیگ برتر جوانان تهران