تاریخ انتشار: 1397/11/09 20:19
کد خبر: 112005

دایی: تیم برتر میدان بودیم اما شکست خوردیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل داماش تیم برتر میدان بودیم اما شکست خوردیم.
دایی: تیم برتر میدان بودیم اما شکست خوردیم

علی دایی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل داماش گیلانیان در جام حذفی در نشست خبری گفت: سلام خدمت همه عزیزان می‌گویم به مردم شهر رشت تبریک می‌گویم. تیم شان به فینال رسید ما امروز متاسفانه ثانیه‌های ابتدای بازی گل خوردیم متاسفانه صحبت‌هایی که با بازیکنان کرده بودیم و اطلاعاتی که در اختیارشان قرار داده بودیم را اجرا نکردند و گل خوردیم.

وی افزود: تمام فشار آوردیم تا گل مساوی را بزنیم. قبل از آن هم یک صحنه داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد. در نیمه دوم هم با اشتباه بچگانه مدافعان گل دوم را خوردیم. با اینکه تیم برتر میدان بودیم برنده نشدیم. فوتبال همین است. دیروز هم دیدید که تیم ملی با یک اشتباه تیم از هم بپاشد و بازنده شود. 

دایی ادامه داد:  ما خیلی بد کار کردیم. ۴ فیلم بازی داماش را آنالیز کرده بودیم ولی ۲ گل خوردیم و بازی را از دست دادیم.

وی در مورد اینکه معز علی بازیکن قطری به رکورد وی در جام ملت‌ها رسیده است، گفت: راجع به رکورد حرف نمی‌زنم رکورد برای شکسته شدن است. اما تعداد تیم‌ها در آن زمان را با تعداد مسابقات این دوره در نظر بگیرید. کیفیت بازی‌ها در آن زمان را با کیفیت این مسابقات درنظر بگیرید.  ۲۴ تیم در این دوره حضور دارند رکورد هم برای شکسته شدن است و شکسته شدن یا نشدن آن فرقی ندارد و کار خومان را انجام می‌دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apx8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب داماش و سایپا اعلام شد