تاریخ انتشار: 1396/08/09 14:03
کد خبر: 175777

اتفاق ویژه برای دیدار پرسپولیس-سایپا؛ رویارویی یاغی جنجالی با هوادارن پرسپولیس

مدافع سابق پرسپولیس و استقلال که با اظهارات خود خشم هواداران قرمز را بهمراه داشت باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرد.
اتفاق ویژه برای دیدار پرسپولیس-سایپا؛ رویارویی یاغی جنجالی با هوادارن پرسپولیس

تیمهای سایپا و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی رو در روی هم قرار می گیرند. این دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تقابل های جذابی را می توانیم در آن مشاهده کنیم.

یکی از تقابل های جذاب این مسابقه رویارویی محمدحسین کنعانی زادگان در برابر تیم سابق خود است. بازیکن جوان و جنجالی که چند هفته ای است دوباره به روزهای خوب خود در ملوان برگشته و به ترکیب اصلی خودروسازان راه پیدا کرده است.

کنعانی زادگان فصل قبل در یک انتقال عجیب از پرسپولیس به استقلال رفت. این انتقال او در حالی انجام شد که برانکو تمایل به نگه داشتن او داشت اما بر سر مبلغ قرارداد با سرخپوشان به توافق نرسید. کنعانی همیشه از علاقه اش به پرسپولیس گفته بود و انتقال به استقلال باعث شد تا نزد هواداران پرسپولیس منفور شود.

با این حال ناکامی در استقلال و مصدومیت رباط صلیبی باعث شد تا در تیم آبی پوش پایتخت هم عاقبت به خیر نشود. حالا این مدافع جوان که مورد علاقه کی روش هم هست بازهم باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرد. برخورد هواداران پرسپولیس با او می تواند در نوع خود جالب توجه باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arkmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی دایی: چون الان مربی هستم دوست دارم دربی مساوی شود