تاریخ انتشار: 1397/12/17 23:18
کد خبر: 107329

میداودی: به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم قهرمان شود

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است این تیم می‌توانست در دیدار مقابل استقلال حداقل یک امتیاز کسب کند.
میداودی: به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم قهرمان شود

میلاد میداودی بعد از شکست یک بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بعد از یکی دو سال به ورزشگاه آزادی آمدم و مقابل تیم محبوبم بازی کردم. خیلی ممنونم از هواداران که همیشه من را دوست داشتند، الان از استقلال دور شده‌ام و خیلی خوشحال شدم که هواداران را از نزدیک دیدم.

وی گفت: در این بازی تیم ما خیلی خوب بازی کرد و چند موقعیت خیلی خوب هم داشتیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را از آن خود کنیم. فوتبال همین است و در ورزشگاه آزادی و مقابل تیم خوبی مانند استقلال کار کردن بسیار سخت است. بازیکن جوان ما می‌توانست در این بازی یک بار دروازه استقلال را باز کند اما موفق نشد.

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه داوری این دیدار مشکل خاصی نداشت، راجع به اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: من به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم قهرمان شود اما شرایط بالای جدول طوری است که تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در بازی‌های رودررو با سایر تیم‌های بالای جدول به پیروزی دست پیدا کند. شرایط استقلال خیلی خوب است و می‌تواند قهرمانی این دوره را از آن خود کند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. هرچند ما امروز مقابل استقلال خیلی خوب بازی کردیم و این تیم شرایط قبلش را نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw7py

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان به نشست خبری نرسید