تاریخ انتشار: 1402/05/18 11:41
کد خبر: 1353

اولین گام مدافع عنوان قهرمانی/ پرسپولیس_آلومینیوم در انتظار نمایشی شاداب

پرسپولیس تهران عصر امروز چهارشنبه در اولین دیدار خود در لیگ بیست‌وسوم میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود
اولین گام مدافع عنوان قهرمانی/ پرسپولیس_آلومینیوم در انتظار نمایشی شاداب

پوریا منصوری؛ تنور فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا روشن خواهد شد و تیم پرسپولیس در اولین گام به مصاف تیم آلومینیوم خواهد رفت.

اطلاعات دیدار:

این بازی روز چهارشنبه ۱۸ مرداد و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت آقایان امیر سامان سلطانی، فرهاد مروجی، حسن انتظاری و وحید زمانی برگزار خواهد شد.

تیم‌ها:

پرسپولیس که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پای به لیگ گذاشته از با ثبات‌ترین تیم‌ها در دوران نقل‌وانتقالات بوده و با حفظ شاکله اصلی ترکیب ثابتش در فصل گذشته و خرید ۴ بازیکن می‌تواند در همان هفته اول هماهنگی بالایی را در تاکتیک‌های تیمی به نمایش بگذارد این نوید ارائه یک بازی شاداب را از شاگردان گل‌محمدی می‌دهد.

در آن‌سو با روی کار آمدن مجتبی حسینی آلومینیوم دچار تغییرات زیادی شده و این تیم با شمایلی جدید نسبت به فصل گذشته پای به میدان خواهد گذاشت و باید دید شاگردان حسینی چگونه خود را در لیگ جدید معرفی خواهند کرد.

تقابل‌ها:

در چهار دیدار اخیر دو تیم در لیگ‌برتر پرسپولیس دو و آلومینیوم یک برد را بدست آورده و یک دیدار که مربوط به آخرین تقابل آنها در لیگ برتر است، با تساوی بدون گل پایان یافت.

نکات جذاب:

* با پیوستن محمد‌حسین کنعانی‌زادگان به جمع  مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی در قلب خط دفاع سرخ‌پوشان این سوال مطرح است که زوج انتخابی یحیی گل‌محمدی  کدامیک خواهد بود و در اولین بازی رسمی به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

* جدال دو همکار قدیمی، یحیی‌گل‌محمدی و مجتبی حسینی که سابقه فعالیت در کنارهم به عنوان کادر فنی پرسپولیس را دارند می‌تواند جذاب باشد، چرا که هردو حسابی به تفکرات یکدیگر آشنا هستند.

* احمد گوهری دروازه‌بان جدید اراکی‌ها که فصل پیش در پرسپولیس حضور داشت، در اولین دیدار رسمی باید مقابل هم‌تیمی های سابقش قرار بگیرد و انگیزه‌های بالای او  می‌تواند از دیگر نکات جذاب این دیدار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axpl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم_پرسپولیس فقط به فکر سه امتیاز/ یحیی در اندیشه انتقام و حضور در صدر جدول