تاریخ انتشار: 1402/05/31 14:14
کد خبر: 777

فقط احمق‌ها دنبال راهی برای مهار مسی هستند!

پت نونان، سرمربی سینسیناتی، معتقد است که هیچ راهی برای مهار لیونل مسی وجود ندارد.
فقط احمق‌ها دنبال راهی برای مهار مسی هستند!

 مسی با پیوستن به اینترمیامی باعث شد که این تیم از تیمی ضعیف و قعر جدولی به قهرمان رقابت‌های لیگز کاپ تبدیل شود. 

درخشش این ستاره آرژانتینی در ترکیب تیم جدیدش به دیگر بازیکنان این تیم هم انگیزه و انرژی داد که بهترین نمایش ممکن را ارائه کنند و آنها در فینال با غلبه بر نشویل در ضربات پنالتی جام قهرمانی را بالا بردند. 

این بازیکن که حالا با 44 جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب گرفته، خودش را آماده می‌کند که در دیدار نیمه نهایی جام یو اس اوپن به مصاف سینسیناتی برود و سرمربی تیم حریف اظهارات جالبی را درباره او مطرح کرده است. 

نونان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این امتحان سختی خواهد بود. افرادی آن بیرون هستند که نظرات عجیبی را مطرح می‌کنند و معتقد هستند که باید با سرخیو بوسکتس یارگیری کرد و رساندن توپ به مسی را قطع کرد. 

مشکلی برای انجام این کار نیست اما در این صورت بازیکنان دیگر آزاد خواهند بود و به ما ضربه می‌زنند. همه در تلاش هستند تا راهی برای متوقف کردن تیمی واقعا خوب پیدا کنند و هنوز کسی موفق به انجام چنین کاری نشده است. 

حقیقت این است که مطرح کردن این سوال کاملا اشتباه است. افراد زیادی نیستند که توانسته باشند مسی را در دو دهه گذشته در بالاترین سطح فوتبال متوقف کنند. اگر فکر کنیم که قرار است راهی برای این کار پیدا کنیم، واقعا احمقانه است. او هنوز هم پس از فتح جام جهانی در بالاترین سطح و با نشاط زیاد مشغول درخشش است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aypl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فداکاری بزرگ مسی: هت‌تریک فدای سرت!

افشای جزئیات باورنکردنی پروژه انتقال مسی به میامی
بکام و پدر لئو از سال 2019 مذاکره را شروع کرده بودند!