تاریخ انتشار: 1402/05/06 13:16
بکام و پدر لئو از سال 2019 مذاکره را شروع کرده بودند!
کد خبر: 1947

افشای جزئیات باورنکردنی پروژه انتقال مسی به میامی

دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی، فاش کرد که این باشگاه از سال 2019 تلاش برای جذب مسی را آغاز کرده بود.
افشای جزئیات باورنکردنی پروژه انتقال مسی به میامی

لیونل مسی در پایان قراردادش با پاری‌سن‎‌ژرمن و با وجود پیشنهاد نجومی الهلال و گزینه هیجان انگیز بازگشت به بارسلونا ترجیح داد سال‌های پایانی فوتبال خود را در اینتر میامی و لیگ MLS پشت سر بگذارد. دیوید بکام، اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس که یکی از مالکان اینتر میامی است در گفت‌وگو با اتلتیک در مورد نحوه کلید خوردن این پروژه بزرگ صحبت کرد.

بکام شروع ماجرا را این گونه شرح داد: "همه چیز از یک ملاقات شام شروع شد. رو به خورخه مس (دیگر مالک اینترمیامی) کردم و گفتم که لیونل مسی باید یک روز به باشگاه ما بیاید. این همیشه ذهنم را درگیر می‌کرد و می‌خواستم بهترین‌های جهان را به اینجا بیاوریم. چنین اتفاقی برای همه رخ نمی‌دهد. سر شام به این نتیجه رسیدیم که چیزی بهتر از این برای هواداران و جهانی شدنمان وجود ندارد."

لیونل مسی- میامی

بکام همچنین فاش کرد که در سپتامبر 2019 برای یک جلسه محرمانه با نمایندگان مسی به بارسلونا رفته است: "ما سوار هواپیما شدیم و مخفیانه از لندن به بارسلونا پرواز کردیم. در یک هتل با خورخه مسی (پدر و نماینده لیونل) ملاقات کردیم و به او گفتیم "ما دوست داریم پسر شما روزی برای تیم ما بازی کند." البته این را هم متذکر شدیم که می‌دانیم که او هنوز نمی‌تواند بیاید، اما یک روز دوست داریم لئو را در میامی داشته باشیم. سپس خورخه در اقدامی غیرمنتظره از کارهایی گفت که می‌توان با حضور لئو در میامی انجام داد."

لیونل مسی- میامی

مسی سرانجام در سال 2023 به اینتر میامی پیوست، اتفاقی که بکام آن را بزرگترین اتفاق تاریخ ورزش آمریکا می‌داند: "این بزرگترین اتفاق تاریخ ورزش آمریکا خواهد بود. ما در مورد بزرگترین بازار ورزشی جهان صحبت می‌کنیم. انتقال مسی یک سال بعد از قهرمانی در جام جهانی به تیمی که تنها 5 سال از تاسیس آن می‌گذرد یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. هرگز فکر نمی‌کردم به عنوان مالک، حس دوران بازی را پیدا کنم. ولی وقتی لئو با من تماس گرفت حسی وقتی را داشتم که در ومبلی یا اولدترافورد بازی می‌کردم. ما تمام موانع را پشت سر گذاشتیم تا بهترین بازیکن تاریخ را به خدمت بگیریم."

لیونل مسی- میامی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb5b3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی: سومین بارسایی در اینترمیامی