تاریخ انتشار: 1396/03/07 15:26
کد خبر: 207905

ابقای مشروط افتخاری و طاهری تا نیم فصل لیگ هفدهم!

مسعود سلطانی فر که از پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وعده ایجاد تغییرات در مدیریت و چارت تشکیلاتی دو مجموعه استقلال و پرسپولیس را داده بود، در نظر دارد در هفته پیش رو فاز تغییرات مدیریتی در این دو باشگاه را عملیاتی کند .
ابقای مشروط افتخاری و طاهری تا نیم فصل لیگ هفدهم!

به گزارش فرتاک ورزشی، نکته قابل تامل اینجاست که در این بین شانس افتخاری و طاهری برای انتخاب مجدد به عنوان مدیران دو باشگاه بسیار پائین است ولی به دلیل اینکه تبعات برکناری آنها توسط وزارت ورزش دامن گیر شخص وزیر نشود آنها بنا دارند ابتدا ترکیب هیات مدیره را تغییر دهند سپس به واسطه تصمیم هیات مدیره ، مدیران جدید معرفی شوند.

در این بین شرایط طاهری و افتخاری کاملا با هم تفاوت دارد. به این شکل که وزیر تا حدودی با افتخاری مهربان تر است اما به شدت از عملکرد علی اکبر طاهری ناراحت است چون معتقد است او به دلیل تعلق خاطری که به محمود گودرزی وزیر پیشین وزارتخانه داشت تمایلی زیادی برای اجرای سیاست های جدید وزارت ورزش ندارد .

البته برخی شنیده ها حکایت از این دارد که ممکن است هر دو مدیر تا پایان نیم فصل در سمت خود باقی بمانند تا توانمندی خود را در این مدت به هیات مدیره جدید اثبات کنند و چنانچه نتوانند نتایج قابل قبولی بگیرند قطعا از کار برکنار خواهند شد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az6bk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت سنگین ستاره‌های استقلال و پرسپولیس بخاطر حضور در آرایشگاه زنانه!