تاریخ انتشار: 1396/02/10 17:22
اختصاصی/ یادداشتی از نادر دارستانی؛
کد خبر: 213877

بیرانوند یک لر است؛ لر بی غیرت نیست/ طلب حق، پاسخش را با ناحقی نمی دهند/ هواداران قدر این تیم را بدانند

این روزها پرسپولیس تهران که با شایستگی قهرمانی لیگ شانزدهم را کسب نموده، دچار حاشیه هایی گردیده است که باید هر چه زودتر آن را بر طرف نماید.
بیرانوند یک لر است؛ لر بی غیرت نیست/ طلب حق، پاسخش را با ناحقی نمی دهند/ هواداران قدر این تیم را بدانند

 باشگاه های ایرانی و نحوه مدیریت آن هم برای خودش حکایتی شده است که هر چی بیشتر به آن دقت می کنیم، می بینیم دست به هر جای آن می گذاری ده ها ضعف خودش را نشان می دهد و اگر هم بخواهی در مقابل این ضعف ها واکنش نشان بدهی می شوی قلم فروش و نان به نرخ روز خور و در نهایت هزاران حرف و حدیث که فرصتی برای گفتن آنها نیست.

 

طی چند روز گذشته شاهد بودیم که بازیکنان پرسپولیس نسبت به عدم دریافت مطالبات خود واکنش نشان داده و با نرفتن بر سر تمرینات، اعتراض خود را به مدیریت اعلام نمودند و در نهایت نیز در بازی مقابل ذوب آهن با شعارهای تند هواداران روبرو شده و آنها را بی غیرت خواندند تا صدای علیرضا بیرانوند که شکی در تعصب آن نسبت به پرسپولیس وجود ندارد، بلند شده و خواستار جدایی از تیم مورد علاقه خود شود.

 

اگر کسی این ادعا را داشته باشد که بیرانوند پرسپولیسی نیست و علاقه ای به این تیم ندارد، با عرض معذرت باید بگوییم بیراهه رفته است و اگر به هربازیکنی در پرسپولیس بتوان این وصله را چسباند، قطعا به بیرانوند نمی توان این وصله ناجور را ربط داد.

 

هواداران عاشق که از سر دلسوزی واکنش هایی از خود نشان می دهند این را به خوبی می دانند، بیرانوند بازیکنی است که در حال حاضر هر تیمی در ایران و حتی در آسیا آرزوی داشتن آن را دارد و وقتی این بازیکن که بخوبی بر این امر واقف است هر سال که می گذرد ارزش آن بالاتر رفته و خواهان بیشتری خواهد داشت، قرارداد5 ساله با سرخ پوشان می بندد، این یعنی این که از او پرسپولیسی تر در حال حاضر در بین بازیکنان وجود ندارد.

 

وقتی بیرانوند که یک لر با تعصب و با غیرت است، می بیند این چنین مورد بی حرمتی قرار می گیرد، طبیعی است که واکنش نشان دهد چرا که جاده عشق و علاقه یک اتوبان دو طرفه است و نمی شود یک طرف آن همواره از خود گذشتگی داشته باشد و طرف دیگر نخواهد رعایت حال آن را کند و مدام شرایط خودش را مد نظر داشته باشد!

 

هواداران عاشق که درسرما و گرما در هر حالتی طرفدار تیم خود هستند، این را بدانند که نگاه باید فراتر از این حرف ها باشد و نباید آنها قهرمانان خود را که بعد از سالها به بهترین نحو ممکن قهرمانی را کسب کرده و در تمامی زمینه در لیگ شانزدهم بهترین بوده اند را این چنین مورد کم لطفی قرار دهند.

 

پرسپولیس سالها منتظر این چنین روزی بوده است چرا بی دلیل می خواهید این خوشی را با ناراحتی معاوضه کنید، به جای این رفتارهای غیر حرفه ای، بفکر چاره باشید و دنبال مطالبات به حق بازیکنان و کادر فنی بوده و در عوض از آنها نتیجه بخواهید نه این که توقع داشته باشید از هر نظر و در هر شرایطی عاشقانه رفتار کنند و با هر ناملایمتی کنار بیایند.

 

جان کلام این که بیرانوند یک لر است و لر هم اهل بی غیرتی نیست و امیدوارم تا قبل از این که این بازیکن با غیرت و پرسپولیسی را بیشتر از این به حاشیه نبرده اید، از او دلجویی کرده و اجازه ندهید این تیم خوب پرسپولیس که بعد از سالها این چنین درخشان ظاهر شده است، با دستان خود به نابودی کشانیده شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az9wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد رسمی بشیکتاش ترکیه برای دروازه‌بان پرسپولیس
اختصاصی| عاقبت رضائیان و طارمی در انتظار بیرانوند؛