تاریخ انتشار: 1396/02/22 00:13
کد خبر: 211353

چهار مانع بزرگ در مسیر خرید جنجالی استقلال

این روزها یکی از شایعات مهم نقل‌وانتقالاتی مربوط به احتمال حضور ساسان انصاری در پرسپولیس می‌شود. البته این شایعه از اواسط فصل گذشته و درست از زمانی که ساسان دلخوری‌اش از پرسپولیسی‌ها را ابراز کرد بر سر زبان‌ها افتاده بود و حالا با پایان فصل، جدی‌تر شده است. انصاری این فصل عملکرد خوبی داشت و توانست با 16گل زده بعد از مهدی طارمی دومین گلزن برتر لیگ شانزدهم لقب بگیرد. بنابراین طبیعی است که تلاش برای جذب او در دستور کار تیم‌های مختلف قرار بگیرد. با این حال استقلالی شدن ساسان انصاری با چند چالش مواجه است که آنها را با هم مرور می‌کنیم.

 

تصویر جنجالی

ابتدای لیگ شانزدهم بلافاصله بعد از آنکه خبر انتقال ساسان انصاری به پرسپولیس اعلام شد، این بازیکن با انتشار تصویری ادعا کرد برای پیوستن به تیم محبوبش فقط یک دقیقه فکر کرده است. در این تصویر ساسان انصاری در کودکی با پیراهن پرسپولیس دیده می‌شد. حالا طبعا اگر او استقلالی شود، گاه و بیگاه سایه این تصویر بر سرش سنگینی خواهد کرد.

 

منهای پنالتی‌ها

این درست که ساسان انصاری در لیگ شانزدهم 16گل به ثمر رساند، اما نباید فراموش کنیم شش گل او از روی نقطه پنالتی بوده است. او در فولاد همه‌کاره است و طبعا خودش هم پشت ضربات پنالتی می‌ایستد. استقلالی‌ها اما به این منظور مرد مطمئنی به نام امید ابراهیمی را در اختیار دارند که بدون استثناء پشت همه ضربات پنالتی می‌ایستد. بنابراین اگر حساب و کتابی در کار است، استقلالی‌ها باید آمار گل‌های پنالتی ساسان را از حساب او کسر کنند!

 

به جای کی؟

جذب یک بازیکن ملی‌پوش مثل ساسان انصاری باید مستلزم نیاز فنی تیم باشد. استقلال در این فصل در فاز تهاجمی عملکرد خوبی داشت و بعد از پرسپولیس دومین خط حمله برتر لیگ شانزدهم لقب گرفت. در خط آتش آبی‌ها کاوه رضایی عالی عمل کرد و در کنار او نفراتی مثل علی قربانی و جابر انصاری (به خصوص در مقطع انتهایی فصل) عملکرد مطلوبی داشتند. بنابراین باید دید استقلالی‌ها قرار است ساسان را به جای چه کسی در خط حمله جذب کنند. البته ممکن است کاوه رضایی رفتنی باشد که در این صورت داستان فرق خواهد کرد.

 

طاقت دوری دارد؟

این یکی از همه مهم‌تر است. ساسان انصاری پارسال فقط دو هفته در پرسپولیس دوام آورد و پیش از مسابقات هفته سوم تلاشش برای جدایی از تیم را آغاز کرد. او تحمل دوری از خوزستان و همینطور نیمکت‌نشینی در تهران را نداشت. به این ترتیب ممکن است فیکس نشدن فوری او در استقلال، دوباره همان جریان را به وجود بیاورد و ساسان را کلافه کند. طبعا اگر ماجرای تلاش استقلالی‌ها برای گرفتن انصاری جدی باشد، باید حساب این موضوع را هم داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azabl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عجیب‌ترین ادعا در مورد آقای گلی طارمی/ اعتراض وارد نیست